شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي يك واحد صنفي ساخت و توليد

۹۸ بازديد

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي توليدي

يكي از وسايل مورد نياز براي هر مرد و زني در دنيا كيف است.

مردان كيف را براي كار هاي اداري و شخصي خود بيشتر استفاده ميكنند و امنيت و حجم مناسب

براي آنها اهميت اول را دارد و در مقابل آنها زنان كيف را به عنوان يك كالاي زينتي استفاده مي كنند.

يكي از موارد تاثير گذار در خريد كيف مردانه و يا زنانه قيمت مناسب

آن براي هر فردي است و كيف هايي كه توليدات داخلي هستند همواره داراي قيمت مناسب تري مي باشند.

در اين مقاله ما سعي داريم تا براي شما عزيزان ياز هاي اوليه براي راه اندازي توليدي كيف را شرح دهيم.

براي آنكه بتوانيد در كلان شهر تهران توليدي كيف خود را داشته باشيد بايد به ياد داشته باشيد

كه اولين چيزي كه نياز داريد انگيزه بالاست و با داشتن انگيزه مي توانيد

توليدي خود را در هر زمينه اي به پيش ببريد.

اما بعد از انگيزه مهمترين عوامل براي راه اندازي اين كسب و كار عبارت است از:

بودجه قابل توجه: در ابتدا بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه براي راه اندازي توليدي خود نياز به بودجه اي مناسب داريد

و هرچه بودجه شما بيشتر باشد مي توانيد كار خود را با قدرت بيشتري به پيش ببريد.

حتما ببينيد : توليدي كيف زنانه

نيروي كار: يكي از مهمترين موارد در راه اندازي يك توليدي موفق

نيروي كاري شما بايد علاوه بر تخصص توانايي همكاري به صورت تيمي را نيز داشته باشند,

تا كار هاي سخت را به صورت گروهي به پيش ببرند.

وسايل و ابزار هاي مناسب: بعد از داشتن نيروي كاري,

شما بايد شرايط كاري نيروهاي خود را فراهم كنيد تا بتوانند براي شما شروع به فعاليت كنند.

محيط كار: در نهايت بايد با اجاره كردن و يا خريدن يك كارگاه مناسب

نيروهاي خود و وسايل و ابزار ها را دور هم جمع كنيد تا آنها كار خود را شروع كنند.

انتخاب بازار هدف: يكي از كار هاي بسيار مهم در راه اندازي توليدي كيف در تهران داشتن هدف است,

به اين معنا كه شما بايد انتخاب كنيد مشتريان شما افراد ثروتمند جامعه هستند و يا افراد متوسط جامعه مي باشند.

تهيه مواد اوليه: براي شروع كار نياز به نخ, چرم طبيعي,

چرم مصنوعي, نقشه هاي كيف و غيره داريد. كه با توجه به بازار هدفي كه انتخاب كرده ايد

بايد مواد اوليه اي مناسب با اين بازار هدف بخريد.

به عنوان مثال در صورتي كه بازار هدف شما لاكچري ست,

بايد مواد اوليه شما بسيار مرغوبي را تهيه كنيد.

قيمت گذاري مناسب كيف ها و در نظر داشتن هنگام توليد:

در نهايت توليدات خود را بايد با توجه به هزينه كرد و

البته با توجه به قيمت هاي موجود در بازار قيمت گذاري كنيد تا فروش خوبي داشته باشيد.

نتيجه گيري: در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داريد و يا علاقه داريد از

يك توليدي ايراني به صورت عمده خريد نماييد توصيه ما به شما همكاري با ارزان كيف  است.

اين توليدي در تهران به صورت مهندسي و حرفه اي در حال كار است و مي تواند به شما خدمات عالي را بدهد.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81

سايت منبع :

https://arzankif.ir/

 

چرا بايد هر روز به مجله اكالا سر بزنيم؟

۸۲ بازديد

چرا بايد هر روز به مجله اكالا سر بزنيم؟

امروز قصد داريم تا يكي از پربازديدترين مجله هاي اينترنتي به‌نام مجله اكالا را كه در سال ?? كار خود را شروع كرده ولي توانسته بازديد زيادي بگيرد به شما عزيزان معرفي كنيم. علاوه بر معرفي، براي اعتمادسازي شما نيز همان‌طور كه خود اين مجله روند تحريريه و توليد محتواي خود را شرح داده است، آن را بيان مي‌كنيم! تا شما با اطلاع كامل از روند توليد محتواي اين مجله بتوانيد جهت عمل به توصيه‌هاي اين مجله اقدام كنيد. در بخش زير توضيحات خود سايت را دراين‌باره ببينيد.

تيم مجله اكالا يكي از بزرگترين تيم هاي توليسد محتواي ايران را دارد، اين مجله از بسياري از متخصصان براي توليد محتوا استفاده ميكند.

در همين راستا تأسيس بلاگ اكالا در پاييز سال ?? و به‌دنبال آن، تلاش بي‌پايان توليدكنندگان محتواي اين مجموعه، اكنون كه مجله اينترنتي اكالا به يكي از پربازديدترين مجله‌هاي اينترنتي در زمينه‌ي آشپزي، اطلاعات و اخبار بازار، مقالات زيبايي و پزشكي تبديل شده است، وظيفه‌ي خود مي‌دانيم كه در روند توليد محتواي خود محتاط‌تر باشيم و با اطمينان بيشتري عمل كنيم.

جهت كسب رضايتمندي هرچه بيشتر مخاطبانمان قصد داريم تا با شفاف‌سازي در خصوص منابع اصلي به‌كاررفته جهت توليد محتوا و ترجمه، نحوه‌ي بررسي صحت مقالات و ارزش‌گذاري آن‌ها و ساير موارد مرتبط، موجبات اعتماد هرچه بيشتر شما عزيزان را فراهم كنيم.

ازآنجاكه درعصر حاضر اطلاعات به‌صورت گسترده در دسترس همگان وجود دارد و ايجاد تمايز بين مطالب واقعي و دروغين امري دشوار تلقي مي‌شود، مجله اينترنتي اكالا برآن است تا با بررسي هرچه تمام‌تر منابع اطلاعات و ايجاد اطمينان از صحت آن، محتوا و مطالب حاصل را در اختيار شما قرار دهد.

ما درمجله اينترنتي اكالا به شما كمك مي‌كنيم تا ارتباط بين سلامتي و سبك زندگي بهتر را برقرار كنيد. ما مي‌دانيم كه اين مسير براي هر كس متفاوت است. بنابراين ما اينجا در خدمت تمام كساني هستيم كه در زمينه‌هاي مختلف به‌دنبال پيشرفت هستند. ما در تمامي اين مسير كنار شما هستيم.

روند توليد محتوا در اكالا بلاگ چگونه است؟

تيم‌هاي تحريريه ما در قسمت آشپزي در مجله اكالا، پزشكي، زيبايي و سلامت متعهد هستند با حفظ بالاترين استانداردهاي روزنامه نگاري، تعهد اخلاقي، توليد محتوا و... تجربيات و دانسته‌هاي خود را به اشتراك بگذارند. ما تلاش مي‌كنيم راهنمايي‌هايي همه‌جانبه و بي‌طرفانه ارائه دهيم. مطالب و دستورهاي آشپزي برگرفته از تجربيات آشپزان ايراني باتجربه است و به منظور تنوع مطالب در مجله آشپزي اكالا، از سايت‌هاي آشپزي معتبر انگليسي زبان نيز كمك گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به خواص مواد غذايي و مرتبط با بحث سلامتي و پزشكي نيز زير نظر پزشكان متخصص و با بهره‌گيري از معتبرترين سايت‌هايي كه زير نظر مؤسسه ملي سلامت امريكا هستند، انجام مي‌شود. اين اطلاعات در مجله اكالا در بخش دانستني‌ها منتشر مي‌شوند؛ در اين قسمت علاوه بر موارد ذكر شده مي‌توانيد اطلاعات به‌روز مانند رويدادهايي مثل ولنتاين و... را نيز مشاهده كنيد. مردم ميتوانند براي مطالعه ساير دسته بندي ها و آموزش ها به اين سايت مراجعه كنند.

از تيم خبره ما بيشتر بدانيد 

محتواي اكالا بلاگ توسط نويسندگان، ويراستاران، آشپزان، پزشكان و ساير همكاران واجد شرايط ايجاد و بررسي مي‌شود. تلاش تيم ما برآن است تا موضوعات و اصطلاحات پيچيده را به شكلي ساده و قابل فهم براي عموم بيان كنيم. اكالا بلاگ توانايي، تبحر و صداقت تمامي نويسندگان را مي‌سنجد و از اين طريق اسباب آسودگي مخاطبان خود را فراهم مي‌كند.

ما خالقان محتواي خود را از نظر تخصص در موضوعات مختلف بررسي مي‌كنيم و به آموزش مستمر و به‌روز ماندن دانش آن‌ها اهميت بالايي مي‌دهيم.

منابع و  استنادهاي ما

ما درخصوص افزايش اعتبار مقالات مرتبط با سلامتي و موضوعات پزشكي مجله اكالا به نقدها، مؤسسات تحقيقاتي و دانشگاهي داخلي و خارجي، سازمان‌هاي دولتي و انجمن‌هاي پزشكي متكي هستيم.

در تحرير هر يك از مقالات مربوط به موضوعات ذكر شده، تحقيقات كاملي انجام شده و بررسي منابع از نظر به روز بودن، اعتبار و هدفمندي انجام شده است. منابع اوليه، از جمله منابع مطالعات، منابع علمي و آمارهاي به كار رفته در هر مقاله ذكر شده‌اند و مي‌توانيد در بخش منابع در انتهاي مقالات ما آن‌ها را بيابيد.

از نظرات شما استقبال مي‌شود

ما مصمم هستيم كه بهترين تجربه و اطلاعات را به شما ارائه دهيم. ما مي‌خواهيم نظرات شما را بشنويم تا بتوانيم بهتر عمل كنيم. از طرفي فقط در صورتي مي‌توانيم انتظار داشته باشيم قابل اعتماد شما باشيم كه شما را محوريت اصلي تمام كارهاي خود قرار دهيم. به همين دليل در تمامي مراحل از شنيدن نظرات شما استقبال مي‌كنيم.

اگر هرگونه پرسش يا صحبتي در مورد صحت يا قابليت استفاده‌ي محتواي ما داريد يا احساس مي‌كنيد كه اطلاعات يك مقاله به‌روز نيست، مي‌توانيد با مراجعه به اين صفحه به‌راحتي اين موضوع را به­ ما اطلاع دهيد.

در نهايت اميدواريم كه به اين مجله مراجعه كنيد و بتوانيد متناسب با نياز خود از آن استفاده كنيد.

 

 

درباره شارژر ديواري

۹۲ بازديد

درباره شارژر ديواري 

 گاهي نياز و احتياج به خريد يك شارژر ديواري براي گوشي خود داريم.كه در ادامه توضيحي كوتاه درباره شارژر ديواري يا كلگي شارژر ويا سري شارژر يا آداپتور (اغلب به اين سه اسم گفته مي شود) مي دهيم.

شارژر ديواري چيست؟

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

تشكيل شده از يك آداپتور يا يك كابل مي باشد كه مي تواند انرژي يك گوشي موبايل يا يك تبلت و يا هر وسيله ديگري را تامين كند.شارژرهاي ديواري به دو صورت عرضه و ارائه مي شوند يك دسته از آن ها بدون كابلمي باشند. كه اين دسته از محصولات به عنوان كلگي يا سري شارژر شناخته مي شوند كه مي توانيد انواع اين محصولات را درديجي فرست ببينيد و بررسي كنيد و خريداري بكنيد. دسته دوم از مدل ارائه شده شارژرهاي ديواري شارژرهاي ديواري مي باشند كه به همراه يك كابل عرضه و ارائه به مشتريان مي گردند كه معمولا قيمت گران تر و بالاتري دارند. اين دسته از محصولات نيز در وبسايت ديجي فرست  مشاهده و خريد است.

 

سرعت شارژ:

در دنياي امروز سرعت يكي از عوامل مهم براي پيشرفت فردي و تكونولوژي مي باشد. شارژرهاي ديواري نيز از اين قاعده مستثني و جدا نمي باشند. شارژرهايي كه به اصطلاح فست شارژ مي باشند. طرفداران بيشتري دارند. و مي توانند طيف عظيم و بزرگي از مشتريان را به خود جلب كنند.

شدت جريان خروجي:

يكي از معيارهايي كه براي بررسي مشخصات يك شارژر ديواري مورد نظر مي باشد شدت جريان خروجي مي باشد. شدت جريان خروجي براي تبلت يا موبايل معمولا 2 آمپر مي باشد و اگر مي خواهيد يك شارژر ديواري استاندارد خريداري بكنيد. بايد شدت جريان خروجي آن در اين محدوده باشد.قضيه از اين قرار مي باشد كه اين دسته از كاربران و فروشندگان به ديگران توصيه مي كنند كه براي شارژر موبايل و يا تبلت خود،فقط از شارژرهاي ? آمپري استفاده بكنيدو شارژر هايي با آمپر بيشتر و يا كمتر باعث آسيب به دستگاه هاي مورد نظر مي گردد. به هيچ وجه نمي توانيد از نظر علمي يك فروشنده موبايل و تبلت را مجاب نماييد كه در حال اشتباهي بزرگي مي باشد.به طور استاندارد شارژر هاي USB از ولتاژ ? ولت و ??? الي ? آمپر را دارا هستند.اين استاندارد در اكثر شارژرهاي موبايل رعايت شده است اما برخي از فبلت ها و تبلت هايي كه اصولا با باتري هاي بالاي ???? ميلي آمپر كار مي كنند،امكان دارد كه به نظر كمپاني از شارژرهاي ? آمپري و حتي بيشتر استفاده كنند.در مورد برندهاي سرشناس معمولا ولتاژ تغييري نخواهد كرد.با اين حال تمام كاربران مي توانند از تمامي شارژرهاي استاندارد موجود در بازار استفاده بكنند.به هيچ وجه نگران اين نباشيد كه شارژر اورجينال موبايل شما ? آمپر مي باشد و شارژري كه اكنون مجبور به استفاده از آن هستيد در بيش از ? آمپر فعاليت مي كند.آمپر بر خلاف ولتاژ به دستگاه و منبع ورودي تحميل نمي گردد و دستگاه مورد نظر مي تواند دقيقا به اندازه نياز خود از آمپر برداشت كند.

سخن آخر:

در پايان اين مقاله بايد اشاره و توجه داشت كه انتخاب يك شارژر با كيفيت مناسب مي تواند سلامت و عمر باتري گوشي موبايل شما را ضمانت كند و دقيقا برعكس اين قضيه نيز امكان دارد،اتفاق بيفتد در ادامه مي توانيد انواع شارژرهاي ديواري را در وبسايت ديجي فرست با قيمتي بي نظير بررسي و و در صورت نياز خريداري بكنيد.

 

بالا بردن قدرت موتور خودرو با بهينه سازي كامپيوتر يا ECU

۹۶ بازديد

بالا بردن قدرت موتور خودرو با بهينه سازي كامپيوتر يا ECU

فرقي نمي كند چه خودرويي سوار هستيم، هميشه از اينكه قدرت خودروي خود را بالاتر ببريم استقبال مي كنيم، اينطور نيست؟ پس با بهارنيوز در اين مقاله همراه شويد تا يكي از راه هايي كه مي توانيد در عين حال قدرت و شتاب بيشتري از موتور خودروي خود بگيريد و هم‌چنين به مديريت بهتر سوخت خودرو كمك كنيد و عمر و راندمان آن را بالا ببريد را به شما معرفي نماييم.

awtg_c5.jpg

ايسيو چيست و ريمپ چه معنايي دارد؟

ايسيو مغز متفكر خودروي شماست. اي سي يو يا ECU همان كامپيوتر كوچكي است كه در خودروي شما همه چيز را كنترل مي كند و با بررسي، تحليل و پردازش داده ها به بخش هاي مختلف خودرو دستوراتي پيرامون عملكردشان مي دهد. اين كامپيوترها برنامه ريزي شده اند و از آنجايي كه منبع باز هستند مي توان آنها را تغيير داد و بهينه كرد. به علم برنامه نويسي كامپيوتر خودرو، ريمپ ايسيو خودرو مي گويند.

ريمپ چيست؟ كدهاي كامپيوتر يا ايسيو خودرو شما با زبان برنامه نويسي C نوشته شده‌اند ، اين كدها به شكل نقشه يا جداولي استاندارد هستند كه هرگونه اصلاحات، تغييرات و بهينه سازي آن ها را ريمپ Remap مي نامند.

نكته مهم اين است كه ريمپ ايسيو نه تنها به موتور خودرو آسيب نمي زند بلكه عمر آن را نيز افزايش مي دهد. در ريمپ خودرو فوايد بسياري وجود دارد كه ميتوان به برخي از آنها مانند تجربه ظرفيت واقعي موتور خودرو، كاهش دماي فن خودرو، افزايش شتاب، افزايش قدرت، روان شدن خودرو، كاهش مصرف سوخت، رفع كپ سرگاز و افزايش عمر موتور اشاره كرد.

به طور كلي مي توان گفت تمام موارد زير در ريمپ خودرو امكان پذير مي گردند:

لغو محدوديت سرعت خودرو و افزايش شتاب آن، كاهش مصرف سوخت با استفاده از برنامه ريزي سنسور اول و دوم اكسيژن.

ريمپ كاراني كه تجربه و تخصص كافي ندارند معمولا با اين استدلال كه هرچه بيشتر بهتر، تمام پارامترهاي كامپيوتر را زياد ميكنند و نتيجه اي جز مشكلات بيشتر و صدمات جبران ناپذير برجا باقي نمي گذارند. مركز تيونينگ خودرو كاراك، مي تواند گزينه مناسبي براي كساني كه قصد بالا بردن توان خودروي خود را دارند باشد، براي اطلاعات بيشتر به وبسايت كاراك با آدرس https://carak.ir مراجعه نماييد.

كدام خودروهاي ايراني بازده خوبي در ريمپ دارند؟

ريمپ حرفه اي و تخصصي به بالا بردن ظرفيت تمام خودروها كمك مي كند اما اگر بخواهيم جوابي براي اين پرسش داشته باشيم، بايد بگوييم پرطرفدارترين ريمپ ها مربوط به پژو 206، دنا، سمند، ال 90، پژو پرشيا و برليانس است.

ريمپ پژو 206 در مركز تيونينگ خودرو كاراك با هدف افزايش سرعت و قدرت موتور، كاهش دماي كاركرد فن و برداشتن كاتاف صورت مي گيرد. اما چگونه با ريمپ ايسيو مصرف سوخت 206 كاهش مي يابد؟ كاهش مصرف سوخت 206 با ريمپ از طريق اصلاح جرقه زني شمع ها ، اصلاح پاشش سوخت سوزن هاي انژكتور و اصلاح هوادهي دريچه گاز انجام ميشود.

در مجموع شما پس از ريمپ 206 مي توانيد انتظار چنين تغييراتي را داشته باشيد:

1- افزايش سرعت و قدرت 206

2- افزايش سرعت و شتاب اوليه 206

3- كاهش دماي كاركرد فن

4- رفع كپ حين حركت 206

5- برداشتن كاتاف ( حذف محدوديت دور موتور )

6- كاهش مصرف سوخت

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- افزايش شتاب ثانويه 206

9- رفع كپ اوليه 206

ريمپ دنا و دنا پلاس

دنا موتور پرقدرت EF7 را برروي خود سوار مي بيند و از لحاظ كيفيت ساخت در سطح بالايي نيز است اما بعضي قطعات آن نيز در سرح خوبي از كيفيت قرار ندارند و اصلي ترين دليل آن صرفه اقتصادي آن قطعات براي كارخانه سازنده است. راه حل خوبي براي اين مشكل وجود دارد و آن نيز ريمپ و بازنويسي برنامه خودرو در جهت هماهنگ شدن قطعات با يكديگر و شتابگيري دنا است. براي ريمپ ايسيو دنا به آدرس لينك شده مراجعه كنيد و با كارشناسان كاراك تماس بگيريد.

آيا ميتوان به سرعت بالاي 200 و شتاب زياد با دنا رسيد ؟

پاسخ بله است ، يكسري لوازم افترماركت براي دنا وجود دارد كه قدرت كافي براي شتابگيري بالا را به آن ميدهد ، لوازمي مانند هدرز ، كيت مكش ، شمع ، واير ، كوئل ، پيستون و … اين لوازم خودرو را از حالت فابريك در مي آورند و صداي ماشين را زياد ميكنند ولي رسيدن به هدف فوق را آسان ميكنند.

چرا خود كارخانه ريمپ نكرده است ؟

اين سوالي است كه اكثر مشتريان آن را ميپرسند ، پاسخ اينجاست اولا علم اين كار در كارخانه هاي سازنده وجود ندارد و ثانيا استاندارد برنامه نويسي خودرو دنا براي سوختي كه در جايگاه هاي سوخت ارائه ميشود مناسب نيست !

منبع: بهارنيوز

 

 

راهنماي جامع ورود به بازار بورس

۹۷ بازديد

راهنماي جامع ورود به بازار بورس

 

wkvs_w2.jpg 

بازار بورس در بازه زماني دو سال گذشته با رشد 400 درصدي توانست بالاترين سود دهي را در ميان بازارهاي مالي به خود اختصاص دهد.

افراد زيادي به دنبال ورود به بازار بورس هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه آغاز سرمايه گذاري در بازار بورس كجاست؟ نحوه دريافت كد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شكل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري چيست؟ و سوالاتي از اين قبيل كه در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

اطلاعات بيشتر: دريافت كد بورسي

ما در اين مقاله قصد داريم در چند دقيقه شما رو با بازار بورس آشنا كنيم و در نهايت تصميم با شماست كه دوست داريد در اين بازار فعاليت كنيد يا خير؟
به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يك سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده (عرضه و تقاضا). اما چيزي كه شما خريد و فروش مي‌كنيد به صورت فيزيكي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شركت‌ها و كارخانه جات را خريد و فروش مي‌كنيد.

شما در عمل سهام شركتي يا كارخانه‌اي را خريداري مي‌كنيد كه در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شركت ايران خودرو، انواع ماشين‌هاي سواري و قطعات آن‌ها را توليد و به فروش مي‌رساند). حال شما با خريدن سهام شركت ايران خودرو، در سودي كه اين شركت از فروش محصولات خود كسب مي‌كند، شريك خواهيد بود.

به اين نكته نيز بايد توجه داشت كه شما به طور مستقيم نمي‌توانيد سهام شركت‌ها را از خود شركت‌ها خريداري كنيد و طبق قانون بايد اين كار را از طريق شركت‌هاي كارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. كافي است مقداري جست و جو كنيد تا بهترين كارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب كنيد.

انواع راه‌هاي سرمايه گذاري در بورس

روش‌هاي سرمايه گذاري در بورس به دو مدل  مستقيم (دريافت كد سهامداري) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق‌هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد مي‌شود كه زمان كافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت كد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از كسب اطلاعات و دانش كافي مي‌توانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد مي‌شود كه زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق‌ها سرمايه گذاري كنند و در عمل معاملات خود را به شركت‌هاي كارگزاري و صندوق‌ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين مي‌توانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني كه توسط كارگزاري‌هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام مي‌شود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

آموزش بورس

براي موفقيت در بازار بورس مثل هر كسب و كار ديگري بايد دانش و تجربه كافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد مي‌كنيم كتاب آموزش بورس در ?? دقيقه را بخوانيد.

از طريق اين صفحه هم مي‌توانيد بورس را به صورت كاملاً رايگان فرابگيريد: آموزش بورس

در كنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه‌هاي شركت‌ها در رابطه با فروش و صورت‌ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل كنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت‌هاي مالي و…) به همراه تحليل تكنيكال نمودار و روند قيمتي سهام هر شركت در كنار هم به شما اين پيام را مي‌دهد كه سهام اين شركت ارزنده است يا خير؟ كدام سهام را بخريد و كدام سهام را بفروشيد؟

نتيجه گيري و چند توصيه بورسي مهم
در نهايت اين كه اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و كسب سود كنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره‌هاي آموزشي شركت كنيد و سعي كنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال كردن اخبار شركت‌ها سود بيشتري در اين بازار كسب كنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري كنيد و با تكيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس كنيد.

هميشه به ياد داشته باشيد كه بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.

 

پرفروشترين كتابهاي نشر شبخيز

۹۶ بازديد

امروز به پرفروش‌ترين كتاب‌هاي #نشر_شبخيز در سال نود و هشت مي‌پردازيم. ‌با ما همراه شويد.

 ‌1. كتاب تكرار ‌

تكرار كتابي است كه كيركگور در سال ???? و با نام مستعار كنستانتين كنستانتيوس چاپ كرد. كنستانتيون به تحقيق در اين باره مي‌پردازد كه آيا تكرار ممكن است يا نه و كتاب شامل تمام آزمون‌هايي مي‌شود كه او بدان‌ها دست مي‌زند تا اين معني براي او روشن شود. آزمايش‌هاي او در ضمن به بيماري بي‌نام پيوند مي‌خورد كه تحت عنوان «مرد جوان» بدو اشاره شده مي‌شود. مرد جوان از دختر محبوبش درخواست ازدواج كرده است اما يك‌باره احساس مي‌كند بايد نامزدي را بهم بزند چرا كه نظرش عوض شده است. ‌

2. كتاب تئاتر ايده‌ها ‌

فلسفه و تئاتر در طول تاريخ رابطه‌اي مناقشه‌انگيز با يك‌ديگر داشته‌اند. فلسفه غالبا از تئاتر روي برگردانده و آن را مكان توهم و تباهي اخلاقي قلم‌داد كرده است. تئاتر نيز غالبا به فلسفه پشت كرده و تاكيد داشته است كه درام با كنش‌ها سر و كار دارد نه با ايده‌ها. اثر حاضر نشان مي‌دهد كه تئاتر و فلسفه از همان آغاز به نحو سرنوشت‌سازي به يك‌ديگر گره خورده‌اند. ‌

3. كتاب تفسير و بيش‌تفسير ‌ ‌

برخي نظريه‌هاي معاصر نقادي قائل‌اند كه تنها خوانش قابل اعتماد از يك متن خوانش نادرست است تنها موجوديتي كه متن دارد معلوم زنجيره‌اي از پاسخ‌هايي است كه آن متن برمي‌انگيزد… و متن فقط يك پيك نيك است كه در آن مولف واژه‌ها را مي‌آورد و خوانند معنا را.

?. كتاب پژوهش‌هاي فلسفي در باب ذات آزادي انسان

تنها كسي كه طعم آزادي را چشيده باشد مي‌تواند اشتياق همانند ساختن هر چيز به آن- اشتياق اشاعه دادن آن در كل عالم – را احساس كند. كسي كه از اين طريق به فلسفه نرسد، صرفا دنباله رو ديگران است و از آن ها تقليد مي‌كند، بدون آن كه از چرايي كارشان بويي برده باشد. ‌

?. كتاب يوهانس كليماكوس ‌

وقتي به هنگام تفكر سرش هم‌چون خوشه‌ي رسيده‌ي گندم تعظيم مي‌كرد، نه از آن رو بود كه به نداي‌ معشوق گوش سپرده بود، بلكه چون در حال گوش فرا دادن به نجواي پنهاني افكار بود؛ آن هنگام كه در چهره‌اش هويدا بود كه مشغول خيال بافي‌ست، به اين دليل نبود كه تصوير لرزاني از معشوق در خيال اوست، بلكه چون حركت فكر براي‌اش در حال وضوح يافتن بود…

 مشاهده‌ي كتاب‌ها در سايت كتاب فروشي كاواك ‌ www.cavack.com