شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

هفته ۴۱ بارداری، علائم و باید و نبایدهای این هفته

۵ بازديد

 



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

هفته ۴۱ بارداری، علائم و باید و نبایدهای این هفته

سایت نوتروفیل

۳ بازديد

 

اگر شما جزو  دانش آموزان سال دوازدهم ، یازدهم ، دهم یا  جزو فارغ التحصیلانی باشید که قصد کنکور مجدد دارند همگی یک دغدغه مشترک دارید به اسم کنکور !

آزمونی که خیلی ها از آن  به عنوان سرنوشت ساز ترین آزمون زندگی یک فرد یاد می کنند.

از سال گذشته با تغییراتی که بر کنکور اعمال شد و تاثیر امتحانات نهایی که در کنکور سراسری قطعی شد ، برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات نهایی نیز به یکی از اصلی ترین دغدغه های دانش آموزان متوسطه دوم تبدیل شد .

 

اما آیا این مسیر واقعا تا چه حد ترسناک است ؟ مسیر کنکور برای دانش آموزانی که ندانند دقیقا باید چه کنند ، چه چیز بخوانند، چطور بخوانند و از چه منابعی بخوانند و ... واقعا عذاب آور است .

 

در چنین شرایطی مسلما بهترین تصمیم داشتن یک مشاور کاربلد است .

مشاوری که تمام تصویر مسیر را به درستی برای شما ترسیم کند و براساس وضعیت درسی شما برنامه ریزی هر چه بهتری را برای شما انجام دهد.

وجود یک مشاور با تجربه می‌تواند این مسیر را تبدیل به یک دوران خاطره انگیز در زندگی شما تبدیل کند که سال ها بعد از آن با خاطره ای خوب یاد کنید .

 

 

ما در تیم مشاوره ای نوتروفیل https://notruphil.com/ جمعی از رتبه برتر های کنکور های سال های گذشته رشته های مختلف را برای شما گرد هم آورده ایم تا بتوانیم در این سال مهم در کنار شما باشیم .

 

تیم مشاوره کنکور نوتروفیل با سابقه ای درخشان در سال های اخیر که تعداد بالای قبولی های این تیم به خودی خود موید این قضیه هست ، سعی بر آن کرده تا با استفاده از مشاورین مجرب شرایط و خدماتی ایده آل را در زمینه مشاوره کنکور فراهم کند ، که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم

خودتان مشاورتان را انتخاب کنید !

 

شما با ورود به سایت نوتروفیل بعد از مشاهده ویژگی ها و پروفایل های مشاورین تیم ما ، می‌توانید با به دست آوردن اطلاعات  درباره مشاورین تیم، خود اقدام به انتخاب مشاور مورد نظر کنید .

در این شرایط شما با میتوانید خودتان مشاور شخصی تان را از بین بیش از ۳۰۰ مشاور رتبه برتر انتخاب کنید .

 

 

طرح های مشاوره ای به انتخاب شما !

 

ما در تیم ۳ طرح مشاوره ای مختلف نوتروجامپ ، نوتروفلای و نوتروجت برای دانش آموزان ساختیم که بر حسب شرایط هر کدام را که خودتان بخواهید میتوانید انتخاب کنید .

 

 

عملکرد شما کاملا تحت نظارت است !

 

مشاورین تیم مشاوره کنکور نوتروفیل هر شب به دقت گزارش کار های  شما را بررسی خواهند کرد و سپس گزارش های شما را درنهایت با تحلیل کارنامه ی آزمون های شما مقایسه خواهند کرد تا با ارائه راهکار های مناسب سطح درسی شما افزایش پیدا کند و در نهایت در این رقابت نفس گیر از رقیبان خود پیشی بگیرید .

 

هر سوالی داشتی با مشاورت در میان بگذار!

 

مشاورین تیم نوتروفیل قرار نیست همچون یک گروهبان باشند!

مشاورین بهترین دوست و همراه شما در مسیر کنکور هستند و بدون اینکه از بابت مسئله ای نگران باشید میتوانید تمامی سوالات درسی و مشاوره ای خود را با مشاور در میان گذاشته و در صورت تمایل مشکلات شخصی تان را نیز با مشاور در میان بگذارید .

 

 

 

هر هفته آزمون بده !

 

شما با شرکت در طرح های نوتروجت یا نوتروفلای با آزمون میتوانید هر هفته در یک آزمون آنلاین شرکت کنید .

بدون شک مطالعه کردن‌ بدون آزمون دادن نتیجه خاصی را در پی ندارد ،البته شاید بتوان با  این روش در امتحانات مدرسه نمره خوبی کسب کرد ولی موفقیت در کنکور بدون آزمون دادن بعید به نظر می رسد .

آزمون به شما کمک می‌کند تا سطح درسی خود را بالا برده و مهارت های مدیریت جلسه آزمون را نیز در خود تقویت کنید .

 

 

برنامه ها رو در سایت دریافت کن ، گزارش ها رو در سایت ارائه بده !

 

در تیم نوتروفیل برای اولین بار در کشور با روش قدیمی ارائه برنامه دهی خداحافظی شده است و همه چیز برای راحتی هر چه بیشتر دانش آموز و البته افزایش کیفیت برنامه دهی که کاملا شخصی سازی شده باشد در سایت اختصاصی نوتروفیل انجام می‌شود.

منبع : نوتروفیل

چرا باید ادویه بخوریم؟

۵ بازديد

چرا باید ادویه بخوریم؟

 

 

ادویه‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ غذایی بشر هستند. از زمان‌های قدیم، مردم از ادویه‌ها برای طعم‌دار کردن غذاها، بهبود سلامتی و حتی اهداف مذهبی استفاده می‌کردند. امروزه، ادویه‌ها همچنان نقش مهمی در آشپزی در سراسر جهان ایفا می‌کنند و همچنین به  مکمل‌های غذایی و داروهای گیاهی محبوب هستند.

 

در این مقاله، به بررسی دلایلی می‌پردازیم که چرا باید ادویه بخوریم. ما به مزایای سلامتی، طعم و ارزش فرهنگی ادویه‌ها خواهیم پرداخت.

 

 اول: ادویه‌ها برای سلامتی مفید هستند

 

ادویه‌ها سرشار از مواد مغذی هستند که برای سلامتی ضروری هستند. آنها منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که می‌توانند به محافظت از بدن در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کنند. رادیکال‌های آزاد ترکیباتی هستند که می‌توانند به سلول‌ها آسیب برسانند و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند سرطان، بیماری قلبی و دیابت را افزایش دهند.

 

علاوه بر آنتی‌اکسیدان‌ها، ادویه‌ها حاوی مواد مغذی دیگری مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر نیز هستند. به  مثال، فلفل سیاه سرشار از ویتامین C و پتاسیم است. دارچین منبع خوبی از فیبر و منگنز است. و زردچوبه حاوی کورکومین، یک ترکیب آنتی‌اکسیدانی قدرتمند است.

 

برخی از مزایای سلامتی ادویه‌ها عبارتند از:

https://clck.ru/36yhNs

https://v.gd/VjUQxo

 کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند سرطان، بیماری قلبی و دیابت

 تقویت سیستم ایمنی بدن

 کاهش التهاب

 بهبود سلامت گوارش

 افزایش انرژی

 بهبود خلق و خو

 

 دوم: ادویه‌ها طعم غذا را بهبود می‌بخشند

 

ادویه‌ها راهی عالی برای افزودن طعم و عمق به غذاها هستند. آنها می‌توانند به ایجاد یک طعم پیچیده و خوشمزه کمک کنند که غذا را لذت‌بخش‌تر کند.

 

ادویه‌ها می‌توانند طیف گسترده‌ای از طعم‌ها را ارائه دهند، از طعم‌های تند و گرم گرفته تا طعم‌های شیرین و ترش. آنها همچنین می‌توانند برای ایجاد طعم‌های جدید و منحصر به فرد ترکیب شوند.

 

چند نمونه از نحوه استفاده از ادویه‌ها برای بهبود طعم غذاها عبارتند از:

 

 افزودن فلفل سیاه یا پودر سیر به سوپ یا خورشت

 افزودن دارچین یا زنجبیل به نان یا کیک

 افزودن زردچوبه یا پودر کاری به برنج یا مرغ

 

 سوم: ادویه‌ها ارزش فرهنگی دارند

 

ادویه‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان ایفا می‌کنند. آنها اغلب در مراسم مذهبی و آیینی استفاده می‌شوند و همچنین می‌توانند به  نمادهای خوش شانسی یا فراوانی دیده شوند.

 

در برخی فرهنگ‌ها، ادویه‌ها به  هدیه ارزشمندی تلقی می‌شوند. آنها اغلب در مراسم عروسی یا سایر رویدادهای خاص مبادله می‌شوند.

 

چند نمونه از ارزش فرهنگی ادویه‌ها عبارتند از:

 

 در فرهنگ هند، ادویه‌ها به طور سنتی برای افزودن طعم و عطر به غذاها و همچنین برای اهداف دارویی استفاده می‌شوند.

 در فرهنگ چین، ادویه‌ها اغلب در مراسم مذهبی و آیینی استفاده می‌شوند.

 در فرهنگ یونان، ادویه‌ها به  نمادهای خوش شانسی یا فراوانی دیده می‌شوند.

 

 چهارم: ادویه‌ها مقرون به صرفه هستند

 

ادویه‌ها معمولاً نسبت به سایر مواد غذایی مانند گوشت، ماهی یا سبزیجات مقرون به صرفه‌تر هستند. این بدان معناست که آنها می‌توانند راهی عالی برای افزودن طعم و مواد مغذی به رژیم غذایی بدون صرف هزینه زیاد باشند.

 

چند نمونه از ادویه‌های مقرون به صرفه عبارتند از:

 

 فلفل سیاه

 دارچین

 زنجبیل

 پودر سیر

 پودر کاری

 

نتیجه گیری:

 

ادویه‌ها مزایای متعددی برای سلامتی، طعم و ارزش فرهنگی دارند. آنها راهی عالی برای افزودن طعم و مواد مغذی به

 

https://visual.ly/users/jemimamariyah3/portfolio

https://www.wikidot.com/user:info/jemimamariyah3

https://speakerdeck.com/jemimamariyah3

https://slides.com/jemimamariyah3

https://500px.com/p/jemimamariyah3?view=photos

https://logopond.com/JemimaMariyah3/profile/648787/?filter=&page=

https://qiita.com/JemimaMariyah3

https://8tracks.com/jemimamariyah3

https://creators.audiomack.com/jemimamariyah3

https://list.ly/jemimamariyah3/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/FCzlEB

https://letterboxd.com/JemimaMariyah3/

https://www.mapleprimes.com/users/JemimaMariyah3

https://www.intensedebate.com/people/JemimaMariyah3

https://www.f6s.com/jemima-mariyah

http://qooh.me/JemimaMariyah3

https://www.divephotoguide.com/user/JemimaMariyah3

https://gab.com/JemimaMariyah3

https://active.popsugar.com/@JemimaMariyah3/profile

 

تولید کننده درب باغ و ویلا

۸ بازديد

تولید کننده درب باغ و ویلا

 

تولید درب باغی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام میشده است. زمانی که فلزات را درون کوره هاییمی ریختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات خشکی و مقاومت آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی و کلاسیک روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان بهطراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ویلایی از آن ها ساخته می شد.شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ویلایی فرفورژه در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته می شوند و به شمااین امکان را میدهند که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

تنوع در درب آهنی برش لیزری

 

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب لیزری هم انجام می شود.

 

ساخت درب ویلایی لیزری

 

ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

انتخاب نوع نرده آهنی مدرن و فرفورژه

 

طریقه ی انتخاب نرده آهنی در واقع شامل نکات بسیاری می‌شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که در واقع باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را تا حد زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما هزینه‌‌‌‌های بیشتری را برای حفاظ در نظر بگیرید انتخاب شما نیز متنوع تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه‌‌‌‌های اضافی هم خوب نخواهد بود. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهنی آشنا کنیم.

کاربری حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت نرده آهنی را حفظ کنید. باید در این زمینه انتخاب‌‌‌‌های خود را به دقت بررسی کنید. ارتفاع و همچنین پیچیدگی هایی که در این زمینه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خرید و فروش نرده آهنی را به آسانی انجام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در وسط شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ‌‌‌‌های ساده ای مانند حفاظ‌‌‌‌های سرنیزه ای استفاده کنید. اگر شما در خارج از شهر زندگی می‌کنید، نرده آهنی می‌تواند شامل شاخ گوزن و یا نیزاری می‌شود. شما همچنین می‌توانید از حفاظ‌‌‌‌های سنگین استفاده کنید.

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا