شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با چوب هاي ترمووود

۲۰ بازديد

يكي از مصالح ساختماني بسيار پرمصرف و همچنين با كيفيت، چوب مي‌باشد. چوب‌ها را براساس جنس، رنگ، اندازه، نوع فرآيند توليد و موارد ديگر دسته‌بندي مي‌كنند. يكي از چوب‌هايي كه امروزه توانسته محبوبيت ويژه‌اي را از بين انواع مختلف چوب‌ها به خود اختصاص دهد، چوب ترمو است. ترمو وود نوعي چوب طبيعي است كه روش و يا فرآيند آماده‌سازي آن منحصر به فرد است. در اينجا قصد داريم به ترمو وود بپردازيم.

چوب ترموود و يا ترمو وود:

چوب ترمو وود نمونه‌اي از چوب‌هاي طبيعي مي‌باشند كه براي آماده‌سازي آن‌ها از دستگاه مخصوص و ويژه‌اي به نام دستگاه ترموود استفاده مي‌شود. مكانيسم و يا نحوه عملكرد اين نوع دستگاه به گونه‌اي است كه به كمك حرارت براي خشك كردن چوب‌هاي مورد نظر اقدام مي‌كند. درجه حرارت اين نوع دستگاه بين ??? درجه سانتي گراد تا ??? درجه سانتي گراد متغير مي‌باشد. اين دستگاه بدون استفاده از اكسيژن براي خشك كردن چوب‌هاي مصرفي اقدام مي‌كند. لازم به ذكر است كه قبل از اين كه چوب‌ها به درجه اشتعال و يا سوختن برسند، دستگاه از ادامه فعاليت خود صرف نظر مي‌كند. در اين روش چوب‌ها نمي‌سوزند تنها آب، صمغ، شيره موجود در ساختار داخلي چوب‌ها خشك مي‌شود و از بين مي‌رود.

بعد از خشك كردن چوب توسط دستگاه ترمو وود، بايد چوب‌ها را در بخار آب قرار داد و مجدد آنها را خشك كرد. استفاده از اين روش باعث كاهش شش درصدي رطوبت موجود در دستگاه مي‌شود. ترموود تحت شرايط خاص، استحكام و مقاومت آن ها بهبود مي‌يابد. ساختار سلولي چوب نامبرده به دليل حرارت وارد شده به آن‌ها تغيير يافته است و ويژگي‌هاي شيميايي و فيزيكي آن بهبود يافته است. هر چقدر چوب‌هاي مصرفي در صنعت ساختمان‌سازي به حالت طبيعي چوب نزديك‌تر باشند، علاوه بر كيفيت بيشتر در زيبايي ظاهري نيز بهتر عمل مي‌كنند. به عبارت ديگر استفاده از چوب‌هاي طبيعي مانند چوب ترمو وود در صنعت ساختمان‌سازي از محبوبيت ويژه‌اي برخوردار مي‌باشد.

ترمو وود

ترمو وود

ترمووود فنلاندي و ترمووود ايراني:

چوبهاي ترموود در نمونه‌ها و مدل‌هاي مختلف و متنوعي طراحي و توليد شده‌اند كه انتخاب آن‌ها به موارد استفاده از چوب، شرايط آب و هوايي، سليقه افراد، سبك معماري و موارد ديگر بستگي دارد. چوبهاي ترمو وود را مي‌توان به ترموود فنلاندي، ترموود ايراني و غيره تقسيم كرد. چوب هاي ترموود فنلاندي، چوب‌هاي مشهور و شناخته‌شده‌اي هستند كه از نظر كيفيت، مقاومت، رنگ، زيبايي زبانزد عام و خاص مي‌باشند. چوب‌ها و يا درختان موجود در فنلاند از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند، در نتيجه هنگامي كه چوب درختان فنلاند را با استفاده از روش ترموو فرآوري كرد به چوبهاي ترموود فنلاندي معروف مي‌شوند.

اين نوع از چوب هاي ترموود با وجود شرايط كنوني و محدوديت‌هاي ايجاد شده به راحتي قابل استفاده و يا دريافت نمي‌باشند. در نتيجه در مقابل مي‌توان از چوب ترموود ايراني استفاده كرد.  ترموود ايراني چوب هاي با كيفيت مي‌باشند كه در ايران و با كمك مهندسان ايراني طراحي و توليد شده است. لازم به ذكر است كه چوب هاي ترمو وود ايراني در كيفيت هاي مختلف توليد شده اند. برخي از آن‌ها از نظر كيفيت فوق‌العاده بوده و برخي ديگر تنها از نظر شكل ظاهري شبيه به چوب هاي ترموود هستند و ويژگي‌هاي چوب ترموود را ندارند.

 

ترموود ايراني

ترموود ايراني

چوب ترمووود چه ويژگي‌هايي دارد؟

يكي از سوال‌هايي كه ذهن اكثر خريداران و يا مصرف‌كنندگان را در گير كرده است اين است كه، چوب ترمو وود چه ويژگي هايي دارد‌؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت، چوب هاي ترمو وود ويژگي‌ها و يا مزيت‌هاي زيادي دارند كه موارد زير اشاره كرد:

  • عدم وجود مواد شيميايي در ساختار چوب هاي ترمو وود
  • مقاومت بسيار بالا چوب هاي ترموود
  • انعطاف‌پذيري و تاب ضربه اي بالا
  • مقاومت بالاي آن‌ها در برابر پوسيدگي
  • گرماي ويژه بسيار بالا
  • يكنواختي ظاهري و زيبايي ظاهري
  • وزن سبك چوب هاي ترموود
  • تنوع بالاي رنگ
  • موارد كاربرد بسيار متنوع

 

ساعت ايستاده برنزي در دكوراسيون

۱۹ بازديد

ساعت ايستاده برنزي در دكوراسيون

ساعت ايستاده برنزي به ساعت هاي ايستاده اي گفته مي شود كه آلياژ برنز عنصر سازنده آن مي باشد. وجود آلياژ برنز در ساخت ساعت ايستاده برنزي علاوه بر زيبايي و ارزش، استحكام بالايي را به ساعت ايستاده برنزي مي بخشد. ساعت هاي ايستاده معمولاً به دو دسته كلي تقسيم مي شوند: ساعات ايستاده مدرن و ساعات ايستاده كلاسيك كلاسيك. انواع مدلهاي مدرن ساعتهاي ايستاده به دليل طراحي جديد و تزئين شده ، چه در بدنه ساعت ، چه در تعداد و نوع پاندول و آويزهاي آن براي تزئينات امروزي مناسب هستند. برخلاف ساعت هاي كلاسيك ايستاده با مدل بدنه ، شماره و حتي نوع پاندول ، براي تزئين در سبك قديمي و كلاسيك مناسب هستند. در حال حاضر شركت هايي كه اين مدل ساعت را توليد مي كنند ، با استفاده از خلاقيت تيم هاي توليدي خود ، انواع مدل ساعت هاي ايستاده را در ابعاد مختلف و با طراحي زيبا و منحصر به فرد توليد مي كنند. اين يكي از عوامل مهمي است كه افرادي كه قصد خريد دارند ساعت هاي ايستاده را براي دكوراسيون منزل خود تهيه مي كنند. قيمت ساعت هاي ايستاده نيز بسته به سبك طراحي ، جنس بدنه و ساير عناصر متفاوت است. به نوعي اكثر مردم اين فرصت را دارند كه اين مدل ساعت را انتخاب و خريداري كنند. يكي از بهترين انواع ساعت ايتساده را ساعت ايستاده برنزي مي توان ناميد.

 

c8_fxr3.jpg

 

ساعت ايستاده برنز به قدري محبوب است كه خيلي از افراد تصورشان از ساعت ايستاده، ساعت ايستاده برنزي مي باشد. يعني اين افراد تصوري غير از ساعت ايستاده برنزي را ندارند. قدمت بالاي ساعت هاي ايستاده برنزي به قدري زياد است كه باعث شده خيلي ها ساعت ايستاده را با نام ساعت ايستاده برنزي بشناسند. استفاده از آلياژ برنز باعث شده كه ارزش اين نوع ساعت ها نسبت به ديگر نمونه هاي ساعت ايستاده بيشتر باشد. تنوع در ساعت هاي ايستاده برنزي نيز بسيار بالاست. فروشگاه برنز نوين نيز كه عرضه كننده انواع محصولات برنزي و برنجي مي باشد. چند نمونه زيبا ساعت ايستاده برنزي را عرضه مي كند. اگر شما هم به دنبال مكان مناسب براي ساعت ايستاده برنزي هستيد با ادامه اين مطلب كه توسط فروشگاه برنز نوين تدوين شده است همراه باشيد.

از آنجايي كه ساعت ايستاده برنزي به حرارت بالا و رطوبت حساس مي باشد، بهتر است اين ساعت ايستاده برنزي در مكاني قرار بگيرد كه دماي هوا بسيار زياد نباشد و رطوبت زيادي نيز وجود داشته باشد. بهترين مكان براي قرار دادن ساعت ايستاده برنزي را مي توان در سالن پذيرايي و فضاهاي عمومي مانند اتاق نشيمن دانست. ورودي خانه و راهروها نيز كه كمتر مورد استفاده قرار مي گيرند و همواره خالي هستند هم مي تواند گزينه مناسبي براي قرار دادن ساعت ايستاده برنزي باشند. بي شك قرار دادن ساعت ايستاده برنزي در ورودي خانه و راهروها به هيچ عنوان از چشم ناظران و مهمانان مخفي نخواهد ماند و مي تواند زيبايي دكوراسيون منزل شما را بيشتر نمايد. اين كار باعث مي شود كه علاوه بر پر شدن فضاهاي خالي دكوراسيون، توجه افرادي كه وارد خانه مي شوند را به خود جلب مي نمايد. اگر فضاي سالن پذيرايي و اتاق هاي شما كوچك است، گوشه هاي اتاق ها و سالن پذيرايي گزينه مناسبي براي قرار دادن ساعت ايستاده برنزي مي باشد. با اين كار فضاي كمتري از دكوراسيون منزل شما اشغال مي شود و به زيبايي دكوراسيون شما نيز كمك مي كند.

اگر فضاي اتاق خواب شما بزرگ است ، مي توانيد از اين ساعت ها براي جذابيت بيشتر آنها استفاده كنيد ، اما به خاطر داشته باشيد كه بايد از مدل هايي استفاده كنيد كه پاندول و موتور ساعت آنها بي صدا باشند. در اين بين به اين نكته نيز اشاره نمايم كه كليه ساعت هاي ايستاده برنزي عرضه شده توسط فروشگاه برنز نوين داراي موتور ساعت آرام گرد و بي صدا مي باشد. اين امر باعث مي شود كه در هنگام استراحت شما، صداي موتور ساعت آرامش شما را بر هم نزند و شما بتوانيد با خيال راحت و در آرامش به استراحت خود بپردازيد.

از اين نكته ها كه بگذريم، خيلي از افراد به دنبال يك فروشگاه معتبر براي خريد ساعت ايستاده برنزي هستند. زيرا اين افراد استرس و نگراني تهيه ساعت ايستاده برنزي اصل را دارند. خيلي از افراد تفاوت برنز اصل و تقلبي را نمي دانند و برخي نيز روش هايي كه مي دانند را كارساز نمي دانند. پيشنهاد ما براي افرادي كه به دنبال خريدي امن و مطمئن هستند، تهيه محصولات از فروشگاه هاي معتبر مي باشد. سايت ديجي كالا و فروشگاه برنز نوين از جمله سايت هاي معتبر و معروف در اين حوزه هستند. فروشگاه برنز نوين به صورت تخصصي بر روي محصولات برنزي و برنجي متمركز مي باشد. ضمانت اصالت كالا ، ارسال فوري و رايگان به سراسر كشور، ضمانت سلامت ارسال، كيفيت بالا و قيمت مناسب از جمله ويژگي هاي مهم فروشگاه برنز نوين مي باشد. فروشگاه برنز نوين داراي شعبه حضوري نيز مي باشد و براي افرادي كه دوست دارند به صورت حضوري خريد انجام دهند، گزينه مناسبي مي باشد. شما براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين فقط كافي است با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرماييد و يا به آدرس اينترنتي فروشگاه برنز نوين كه در پايين درج شده است مراجعه فرماييد.  https://bronzenovin.com

 

 

چطور برند Arman به معروف ترين برند ماسك تبديل شد؟

۲۳ بازديد

چطور برند Arman به معروف ترين برند ماسك تبديل شد؟

 

در اين مطلب مي خواهيم به بررسي مواردي كه باعث شده است برند آرمان به يكي از مطرح ترين برندهاي موجود در مورد ماسكهاي پزشكي سه لايه اي تبديل شود صحبت كنيم. ماسك آرمان نامي قابل اطمينان در ماسك هاي ايراني است. محصولي كه در مدت زماني كوتاه به دليل اين كه بسياري از موارد و استانداردها در آن رعايت شده است حتي مورد تاييد جامعه پزشكان واقع شود. اين ماسك يك انتخاب خوب و حرفه اي در مورد يك ماسك است. چرا كه ويژگي ها و ساختار خاص و حرفه اي دارد كه در بسياري از ماسكهاي بازار ديده نمي شود.

اين شركت ايراني از همان ابتدا هدف گزاري هاي حرفه اي در مورد كارش داشته است. با انتخاب دستگاه هاي تخصصي و خيلي با كيفيت كه كمتر در شركت هاي ديگر توليد ماسك ديده مي شود توانسته ماسك هاي متفاوت و بسيار عالي و خوبي توليد كند. هم چنين با انتخاب لايه هايي از بهترين لايه هاي موجود براي ماسكهايش كيفيت توليد را بسيار ارتقا داده است.

اندازه اين ماسك مثل خيلي از ماسك هاي پزشكي تنفسي هفده و نيم در نه و نيم است. سه لايه كه دو لايه از اسپان باند و يك لايه از ملت بلون هستند در اين اندازه برش خورده اند و براي بدنه ماسك در نظر گرفته شده اند. لايه هايي كه از بهترين ها در نوع خودشان هستند.

اسپان باند ها يعني لايه هاي رويي و زيرين از نرم ترين و لطيف ترين اسپان باند ها هستند. همچنين اين لايه ها در ماسكهاي شركت آرمان از جنس لايه هايي آنتي باكتريال هستند. ويژگي جالبي كه در اين ماسك ها ديده مي شود كاهش تكثير باكتري ها در آن است. اين ويژگي باعث كاهش خطر رشد باكتري ها در ماسك مي شود. به همين دليل اين ماسك بسيار بيشتر از ماسك هاي ديگر از مشكلات پوستي و تنفسي كه گاها دلايل ميكروبي دارد پيش گيري مي كنند.

براي لايه مياني اين ماسك از ملت بلون سي گرمي استفاده شده است. اين گرماژ در مورد اين لايه ضخامت بالايي به حساب مي آيد. هرچه لايه ملت بلون ضخيم تر و مستحكم تر باشد ماسك در نهايت مي تواند فيلترينگ بالاتري داشته باشد. پس دليل فيلترينگ بالاي اين ماسك ها به همين راحتي مشخص مي شود. ملت بلون سي گرمي و يك پارچه استفاده شده در اين ماسك به عنوان لايه مياني از رد شدن ويروس ها از هر طرف ماسك به طرف ديگر جلوگيري مي كند.

پليسه هاي اين ماسك كه در كناره هاي آن قرار گرفته اند باعث مي شوند كه ماسك به خوبي حالت بگيرند و شكلي گرد داشته باشند. به همين خاطر اين ماسك در زمان باز شدن به صورت گرد و خوبي در مي آيد و به راحتي روي صورت قرار مي گيرد. اين گردي مرتب و يك پارچه باعث كاهش تماس صورت با لايه داخلي ماسك مي شود كه باعث راحتي بيشتر كاربر در حين استفاده از ماسك مي شود.

جالب است كه اين شركت ايراني از لايه هاي اسپان باند با رنگ هايي ويژه و خاص استفاده كرده است. رنگ هايي كه خاص پزشكي هستند و كمتر در ماسك هاي ايراني ديگر ديده مي شوند. رنگ هاي آبي و سبز پزشكي در ماسكهاي اين شركت بسيار پر طرفدار است. رنگ هاي خاص پزشكي كه تنها در ماسك هاي خارجي وارداتي يافت مي شوند. اين رنگ بندي متفاوت و پزشكي باعث افزايش محبوبيت ماسك هاي اين شركت هم در بين مردم و هم در بين پزشكان شده است.