شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟

۴۳ بازديد

 با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟|مركز مشاوره آنلاين

بسياري از زنان از تعصب و اشتياق بيش از حد همسرانشان شكايت دارند. در واقع  اين اشتياق بيش از حد مي تواند باعث نااميدي و شكنجه در زندگي عادي شود. با ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه همراه باشيد تا در مورد نحوه برخورد با اين موضوع بحث كنيم.

چگونه با يك شوهر غيرتي و متعصب رفتار كنيم؟

نحوه برخورد با متعصبان موضوع بحث ماست. غيرت يك ويژگي ذاتي بين زن و مرد است و هيچ تفاوتي بين غيرت زن و مرد وجود ندارد. برخي از افراد غيرت را بد معنا مي كنند كه اين امر مي تواند باعث آزارهمسران و بستگان را شود.

غيرت يك مرد به همسر و فرزندانش امري ذاتي و ضروريست و در واقع از اعتقادات و تعهدات او ناشي مي شود و تا زماني كه افراطي نباشد بخشي از ساختار مسئوليت مرد است.

زنان همچنين طالب غيرت مردان خود هستند وازهمسرانشان نسبت به وضعيت خود حساس باشند. اصولاً زنان از مرداني كه  نسبت به نحوه لباس و پوشش آنها بي تفاوت باشند نارضي اند.

زنان بدون شك اين حساسيت مردان را نوعي عشق ، علاقه و حمايت مي دانند و اگر به افراط و تفريط بپردازد ، محكوم به بدگماني افراطي مي شود.

به تعبيري مى‌ توان چنين گفت: حد و حدود غيرت تا جايى است كه از روى بدگمانى و همراه با سخت ‌گيرى افراطي نباشد ، مخصوصا براى كسانى كه خود اهل مراقبت‌ اند.

بسيارى از همسران حريم خويش را ميدانند و رعايت مى كنند و در اين صورت حساسيت نشان دادن بيشتر آثار منفى به دنبال خواهد داشت.

خصوصيات مردان متعصب

تعصب عبارت از نظر يا عقيده مطلوب يا نامطلوب و محبت يا نفرت نسبت به چيزي يا يك شخص است كه معمولاً  فرد را از تفكر منطقي درباره آن چيز يا شخص باز مي دارد.

مردان متعصب ، همه افراد متعلق به گروه هاي ديگر از جمله اجتماعي، مذهبي، جنسي، نژادي و غيره را به عنوان افراد پايين تر از خويش طبقه بندي مي كند و با آنان بر اساس اين انگيزش رفتار مي كند.

رفتار فرد متعصب نسبت به ديگران رنگ دشمني پيدا مي كند ولي در مورد خودش يك حالت خود شيفتگي يا عشق به خود داشته و خطاهاي خود را موجه ميداند و در انتقاد از رفتار و خطاهاي ديگران زياده روي مي كند.

عواطف و احساسات همراه با تعصب كه از بي تفاوتي تا كينه ورزي تلخ و خشونت بار مي تواند در تغيير باشد، از ديگر عوامل تشكيل دهنده تعصب مي باشد.

اعتقادات معين درباره رفتار با كساني كه تعصب عليه آنان به كار رفته است را از ديگر ويژگي‌هاي اين افراد است. اين رفتار به يكي از سه حالت بي تفاوتي نسبت به آنان، جلوگيري از هرگونه نقش فعال و تعقيب و آزار آن ها، يا تركيبي از سه حالت بروز مي كند.

كودك خيلي زود از تفاوت‌ هاي بين افراد آگاه مي شود، اما اين آگاهي از تفاوت ها به خودي خود هرگز به معناي داشتن تعصب نيست. تنها هنگامي كه فرد از نگرش‌هاي اجتماعي نسبت به اين تفاوت‌ ها آگاه مي‌شود و براي پذيرش نگرش‌هاي اجتماعي تحت فشار قرار مي گيرد، تعصب به وجود مي آيد در حالي كه رفتار تعصب آميز بعد از آن رخ مي دهد.

 

آموزش نحوه رفتار با شوهر متعصب و غيرتي

زن مي‌ تواند يك بار وقتي حال هر دو خوب بود بيرون از منزل با او در اين باره گفتگو كند و محترمانه و به دور از هيجان از خودش دفاع كند در «هفت هشت كلمه يا نهايت دو سه جمله ! نه يك سخنراني انقلابي وطولاني»

در آن چند كلمه با ادبيات خودش شبيه به اين را بگويد: «من پاك و مومن و عفيفم. غيرت تو را مي‌ پسندم و برخي كنترل ها را (اگر بدبيني اش غيرمستقيم است) و يا سوءظن هاي تو را (اگر واضح تهمت زده) را اهانت بزرگي به خودم تلقي مي‌كنم.

اما بروز خشم فقط حال ما را بدتر مي‌كند و گره را محكم ترميكند. تو را دوست دارم. تو حق داري و مي‌تواني از من در مورد برنامه هايم سوال كني. اما انتظار دارم دقت كني اين پرسش ها پليس بازي نشود. من و تو هم ديگر را دوست داريم و بايد مراقب تصويرِ محبوب خود، در ذهن هم ديگر باشيم.»

مهم ترين عملكرد زن در نحوه برخورد با شوهر غيرتي ايجاد حس حمايت، اطمينان و امنيت به همسرش است. عبادت هايش را مخفي نكند بگذارد شوهر او را مكرر در حال نماز و دعا ببيند. اين رياء نيست، او غريبه نيست.

زن مراعات  ومراقب رفتار با نامحرم را بيش از پيش در دستور كار خود قرار دهد. بهبود نوع پوشش ، حجاب و كنترل برخي از عادات و آداب و رسوم خانوادگي موثر است. پوشش ظاهري و طريقه ي آداب و معاشرتش با ديگران به ويژه آقايان را با دقت و بدون هيچ گونه سوء تعبيري انجام دهد.

داشتن صفحه در فيس بوك، چت و پيامك بازي در هر نوعش با هر كسي  مخرب اين اطمينان است.

زن مخفي كاري نكند و در مسير اطمينان سازي، شفاف سازي حركت كند. او را در جريان كارهاي عادي روزانه  خود بگذارد و

نه به عنوان گزارش دادن بلكه به عناوين مختلف از اينكه “چون مي دونم نگرانم ميشي” و “راستي مي دوني كه امروز بايد برم دكتر و...كه مهم ترين واصل موضوع” اجازه گرفتن از شوهر”است.

دوري از بحث و جدل و توجه به موضوعات عاطفي و … براي بهترين نحوه رفتار با شوهر متعصب و سختگير.

تمام اين امور بايد با آرامش، صبر و مهرباني انجام شود تا لايه هاي شك و ترديد به مرور از ذهن همسرتان پاك شود.

با وجود آنكه بد گماني بيماري است كه سبب آزار طرفين يك رابطه مي شود اما مي توان با كسب مهارت هاي كلامي و رفتاري ، همچون بالا بردن توان تحمل ابهام و محبت ورزي اين اكسير جادويي خلقت تا حد زيادي از پيشگيري اين بيماري و حتي درمان آن پيش رفت.

در اين بين چيزي كه مهم است اين است كه طرفين در وهله اول باور بر بدگماني خود داشته باشند و در وهله بعد خواهان تغيير در رفتار خود باشند و با به كار گيري مهارت هاي مختلف و كمك از مشاوره آنلاين  و زوج درمانگر در صدد بهبود رابطه ميان خود و طرف مقابلشان باشند.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه  در تماس باشيد.

منبع:گپچه

 

 

مكالمه زبان

۵۱ بازديد

مكالمه زبان

هدف از يادگيري هر زباني ارتباط برقرار كردن است. خيلي‌ها معتقدند بايد مدتي طولاني مطالعه كرد و بعد وارد مرحله مكالمه يا speaking شد. اين تفكر كاملاً اشتباه است. در مكالمه زبان شما ياد مي‌گيريد چطور در سريع‌ترين زمان ممكن به زبان ديگر حرف بزنيد. روش كار به اين صورت است كه با توجه به سطح زبان شما ساختارهاي ضروري براي برقراري ارتباط به زبان دلخواهتان را خواهيد آموخت. با روشي كه در اين مكالمات تلفني با شما كار مي‌شود، يادگيري اين ساختارهاي ضروري، حتي اگر مبتدي هم باشيد، در طي مدتي كوتاهي امكان پذير خواهد بوداين يعني در سريعترين زمان ممكن مي‌توانيد به هر زباني صحبت كنيد.


از مكالمه زبان مي ترسيد؟

ويل اسميت ميگه:

God placed the best things in life on the other side of fear

خداوند بهترين چيزهاي زندگي رو اون طرف ترس قرار داده.

پس نترسيد و از مكالمتون لذت ببريد.

 

معرفي گروه مكالمه زبان

يادگيري زبان مانند وارد شدن به جهاني جديد و شگفت انگيز است، البته همانقدر كه جذاب است سخت هم به نظر مي رسد، به همين سبب هم در بخش زبان آرموو مكالمات زبان را برگزيديم كه از طريق آن مي توان به ساده ترين و تاثير گذارترين شيوه ممكن به هدف نهايي يعني يادگيري زبان دست يافت، زير گروه هاي مكالمه زبان آرموو شامل موارد زير است:

 

زير گروه هاي گروه مكالمه زبان

  • مكالمه زبان انگيسي
  • مكالمه زبان تركي استانبولي[به زودي]
  • مكالمه زبان فرانسه[به زودي]
  • مكالمه زبان آلماني[به زودي]
  • مكالمه زبان اسپانيايي[به زودي]
  • مكالمه زبان عربي[به زودي]

 

 

mk73_s20.png

مشاور مكالمه زبان كيست؟

اين مشاوران از ميان اساتيد مجرب تمامي زباني انتخاب گرديده اند تا به شما مهارت مكالمه زبان در دنياي واقعي را بياموزند . اين مشاوران با سبب كسب سالها تجربه و دانش اندوزي در مقاطع مختلف دريافته اند كه صرف حفظ كردن كلمات و انجام تمرين هاي كتاب هاي درسي براي يادگيري زبان كافي نيست، مشاوران مكالمه تلفني زبان به شما مي آموزند كه چطور راحت و روان صحبت كنيد و بسته به نوع نياز شما به يادگيري زبان هدفتان، مكالمات و محاورات روزمره و هدفدار و به اصطلاح كار راه بنداز را با شما خواهند داشت، اين مشاوران در همان جلسه نخستين مكالمه سطح شما را محك زده و بر همين مبنا گام به گام برنامه ريزي مي نمايند تا به صورتي نامحسوس شما را به تبديل به يك انگليسي زبان، تركي زبان يا زبان مطبوع خودتان مبدل سازند.

 

ندونستن انگليسي با بيسوادي فرقي نداره، چطوري راحت مكالمه كنم؟

مكالمه زبان انگليسي

تا چند سال پيش استفاده از كامپيوتر به عنوان يك مهارت به قدري حياتي بود كه اگر نمي تونستي باهاش كاري كني انگ بي سوادي بهت زده ميشد، اما اين موضوع ديگه به عنوان يه چالش براي عصري كه در اون قرار داريم نيست، مهارت آموزي به حوزه هاي بيشتري رسوخ كرده و براي رشد و موندن در دنياي كسب و كار، زندگي، مهاجرت، كسب درآمد حداقل زباني كه بايد از اون اطلاع داشته باشيد انگليسيه، مطمنا همه به نوعي به دنبال مكالمه با اين زبان هستيم البته عده اي هم كاملا تخصصي به اين زبان نياز دارند براي همين هم مكالمه زبان ميتونه بهترين گزينه براي يادگيري مطرح باشه چون در هر سطحي كه به اين زبان مادر نياز داريد سطح بندي شده، باهاتون كار ميشه و در نهايت شمارو به زبان آموزي خبره تبديل ميكنه.

 

 

چه كساني مكالمه تلفني زبان را انتخاب مي كنند؟

اگر احساس مي‌كنيد كه برخلاف مهارت‌هاي خواندن و نوشتن، مهارت‌هاي گفتاري و شنيداري شما هنوز در سطح بسيار ضعيفي قرار دارد.

اگر از برقراري ارتباط به زبان بيگانه با ديگران احساس ترس و واهمه مي‌كنيد.

اگر از روش هاي خسته كننده‌اي كه در كلاس‌هاي تدريس زبان استفاده مي‌شود، خسته شده‌ايد.

اگر بدنبال روشي جذاب و شاد براي يادگيري زبان هستيد.

اگر بدنبال ادامه تحصيل در دانشگاه هاي معتبر هستيد و احتياج داريد كه نمره‌ي خوبي در آزمون تافل يا آيلتس كسب نماييد.

اگر به دنبال راه اندازي كسب و كاري جديد در كشوري ديگر هستيد و نيازمند كسب مهارت‌هاي ارتباطي و رهبري هستيد.

اگر مي‌خواهيد علاوه بر زبان ، مهارت‌هاي كسب و كار و مديريت خود را نيز ارتقا بخشيد.

مشكلات شايع بين زبان آموزان از زبان خودشان:

?- من مطمئنم اگه يه نفر كنارم بود كه به يه زبان ديگه صحبت كنه خيلي زود ياد ميگرفتم

من عربي دوره دبيرستانم خوب بود…حس ميكردم خيلي تو عربي قوي ام??

اما عراق كه رفتم فهميدم اصلا هيچي از عربي نميدونم

?- من مدت زياديه كه زبان رو شروع كردم??

ميرم دوره‌ها مختلف رو ميبينم هنگ ميكنم

اصلا تموم شدني نيستن!!مخصوصا مني كه زبانم ضعيفه!!

هر درسي يه هفته بخواد طول بكشه تموم نميشه كه؟؟

تا كجا بخونم تا چند وقت بخونم ميتونم بگم زبانم قوي شده

?- من دانشجوي رشته‌ي روانشناسي در مقطع كارشناسي هستم.

دوره ي دبيرستان و راهنمايي مشكل زيادي در درس زبان نداشتم و نمرات خوبي هم ميگرفتم،

اما از وقتي وارد دانشگاه شدم و متاسفانه درس زبان رو نتونستم پاس كنم شديدا به فكر افتادم.

تازه اين درس زبان عمومي بود و من حالا از گرفتن دروس متون روانشناسي به زبان انگليسي فراريم و حس ميكنم هيچوقت نميتونم پاسشون كنم!!

هم چنين فرصت رفتن به آموزشگاه هاي زبان رو هم ندارم

به دليل فعاليت هايي كه به عهده دارم اصلا نميتونم وقت زيادي صرف اين كار كنم.

?- ماجراي من هم تقريبا مثل بقيه آدمايي هست كه تلاش كردن زبان ياد بگيرن و متاسفانه موفق نشدن.

كلاس زياد رفتم ،كتاب زياد خريدم اما همه رو نصفه كاره رها كردم.

يادگيري زبان انگليسي جز اهداف من هست.

درواقع كلا آشنايي با زبانهاي خارجي و فرهنگهاي متفاوت جزعلاقمندي‌هاي منه .

كاملا به اين مساله واقفم كه جهت پيشرفت در كارم نياز به ياد گيري زبان انگليسي دارم.

بخاطر مشغله كاري زياد توانايي تمركز كردن روي مطالب علمي سنگين رو ندارم.

به اين نتيجه هم رسيدم كه كلاس رفتن اصلا براي من مفيد نيست و من بايد زبان انگليسي رو خودم ياد بگيرم.

اين مشكلات براتون آشنا نبود؟

خودتون چند بار باهاش درگير بودين ؟

ما تمامي مشكلات شما را كه در اين كامنت‌ها ديده و بررسي كرده ايم، البته قبل از راه‌اندازي آرمو خودمان هم با اين مشكلات دست به گريان بوده‌ايم به همين علت پيشنهاد مي‌كنيم از مشاور مكالمه ما استفاده نمائيد .

راستي مشكلات خودتون رو براي ما ارسال كنيد تا با مشاورانمان در ميان بگذاريم، ما هر روز به دنبال يافتن راهي براي ارائه بهترين خدمات براساس نيازهاي شمائيم….


 

 

مزاياي مكالمه تلفني زبان چيست؟

استفاده از زمان هاي مرده

ريختن خجالت

همه‌جا، همه‌وقت

مديريت زمان و كنترل اضطراب

سرعت در يادگيري

پيشرفت ناخودآگاه

تقويت مهارت شنيداري

خلاصي از انفعال

تمركز بر اهداف

يادتون نره يادگيري گرامر زبان براي اغلبمون در حد همون دانسته‌هاي مدرسه كفايت مي‌كنه، ولي محاوره و درك مطلبه كه رمز موفقيته و هنوز چالش خيلي‌هامونه، پس گوشي رو برداريد و هر چي دل تنگتون ميخواد بگين.

 

 

از كجا بفهمم مكالمه زبان برام مفيد هست؟

سمعي هستيد يا بصري؟

اين سوالي است كه جواب آن براي زبان آموزان مهم است، اگر نمي دانيد چطور بايد به جواب اين سوال برسيد با پاسخ دادن به اين سوالات كمكتان مي كنم.

برايتان خواندن كتاب آسانتر است يا گوش دادن به پادكست؟

عموما كتاب هاي صوتي گوش مي دهيد يا كاغذي مي خوانيد ؟

گوش فرا دادن به فايل صوتي يا خواندن نوشته كداميك عموما با حواس پرتي همراه است ؟

اگر در ميان سوالات بالا بيشتر به سمت خواندن كتاب يا مقالات كاغذي يا فايل هاي مكتوب علاقمند بوديد شما بصري هستيد و اگر بالعكس گوش دادن به فايل هاي صوتي و پادكست ها يا كتاب هاي صوتي را انتخاب مي نمائيد، شما در دسته افراد سمعي قرار داريد يعني استفاده از شنوايي برايتان آسانتر از بكارگيري حس بينايي است.

خب حال به سراغ اين مي رويم كه چرا دانستن جواب اين سئوال براي يك زبان آموز اهميت دارد؟  قسمت عمده اي ازمهارت هاي زبان آموزي به دانستن لهجه و اسپل صحيح لغات و آهنگ كلمات بستگي دارد، ناآشنايي با اين آواها صرف نظر از اينكه مخاطب شما را آزار مي دهد، در مواقعي موجب مي گردد با اداي ناصحيح كلمات معني ديگري از آن استنباط گردد، پس به عنوان يك زبان آموز بصري بايد بر روي مهارت هاي سمعي خود كار كنيد، نياز به كمي تغيير داريد، قدم به قدم خود را به سمت استفاده ازحس شنواييتان  هدايت نمائيد.

 

آيا شما هم با سناريوي پر تكرار خسته شدن از يادگيري زبان مواجه شده ايد؟

شايد شما هم تجربه بارها و بارها يادگيري ناكام زبان داشته باشيد يا جزو اون دسته از افرادي باشيد كه در مدرسه نمرات زبان عالي داشتيد ولي الان مي‌بينيد كه خيلي ضعيف هستيد، ريشه اين مشكل را در چند پاراگراف گرد آورده‌ايم:

فرار بودن!!!

اولين حقيقت تلخي كه يك زبان آموز با اون مواجه ميشه فرار بودن زبان دوم هست به اين معني كه شما هر قدر هم كه به زبان دوم مسلط باشيد اگر از از فضاي مكالمه و محاوره دور باشيد اون زبان را فراموش مي‌كنيد، يكي از دوستان من با نمرات عالي ليسانس فرانسه اش رو از يكي دانشگاه هاي معتبر گرفته، الان پس از چند سال دوري از فضاي مكالمه و محاوره، همه چيو فراموش كرده، به همين خاطر بايد در مكالمه هر زباني مداومت داشته باشيد.

براي اغلب ما Speaking يا همون مكالمه، غول مرحله آخره كه هميشه شكستمون ميده، پرتمون ميكنه به مرحله اول يعني چي؟ يعني دست كشيدن و خسته شدن از يادگيري زبان

تا شما خودتون رو به چالش نكشيد، ذهن شما خلاقيت به خرج نميده، همونجور تنبل مي مونه و شما هيچ پيشرفتي نمي‌كنيدحالا اگه يه انگليسي زبان يا فرانسوي زبان رو تو ايران نمي تونين پيدا كنين لااقل با مكالمه آنلاين خودتونو به چالش بكشيد


 

 

 

چطوري ميشه با مكالمه زبان مطالب رو راحت تر ياد بگيرم؟

حواس پرتي ممنوع

هر چقدر هم به يك زبان‌آموز بگويند كه سعي كن حواست پرت نشود فايده اي ندارد، چون واقعا دست خودش نيست و حواسش ناخواسته پرت مي‌شود چه بسا با اين تاكيد او را از يادگيري فراري هم مي‌كنيد، اين بايد و نبايدها از كودكي با او بوده، يادگيري هر چيزي به ويژه زبان‌هاي دشوار با گارد ذهني مواجه مي‌گردد به همين جهت بهترين راه، درگيري شما به صورت گفتاري، شنيداري در فرآيند يادگيري است، شما بايد در يك فرآيند درگير باشيد كسي كه بيرون از رينگ تنها به ميت و كيسه بوكس مشت ميزند بوكسور خوبي نمي‌شود ولي كسي كه پا به رينگ مي‌گذارد و مبارزه مي‌كند در نهايت يك مبارز واقعي مي‌گردد، به عنوان بهترين توصيه مي‌توانم بگويم، با هر كسي كه سر راهتان سبز شد و پتانسيل اين را داشت كه پارتنر زبانتان شود گفتگو كنيد ! زيرا گفتگو شما را به شدت درگير خود مي‌كند.

يكي از استادان من براي تقويت زبان فرزندانش توريست‌ها را به خانه خود دعوت مي‌كرد، اكنون فرزندانش انگليسي را با لهجه آمريكايي مانند زبان مادريشان صحبت مي‌كنند ، تمركز بدون شك يكي از مهم‌ترين فاكتورها براي موفقيت در زبان است.

 

 ما در آرموو خدمات مكالمه‌اي مهيجي براساس علايقتان تدارك ديده‌ايم، زيرا مي‌دانيم هيچ امري به اندازه حركت به سمت علايق، هوش و حواس ما را به خود معطوف نمي‌كند.

 

 

هزينه مكالمه تلفني زبان

هزينه مكالمات زبان آرموو از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با شيوه هاي مرسوم يادگيري كه اغلب پرهزينه، زمان بر و فاقد تاثير گذاري لازم است و عموما زبان آموزان را از يادگيري زبان منصرف مي سازد، مكالمات آنلاين از جميع جهات تاثير گذارتر و موفق تر و البته مقرون به صرفه تر است.

 

محدود كردن زبان براي من همانند محدود كردن جهانم است. لودويگ ويتگنشاين.

(اين نقل قول براي زبان آموزان مي تونه بسيار حياتي باشه چرا كه در زبان دوم ممكنه واژگاني وجود داشته باشه كه موضوعي رو فقط بشه با اون زبان بيان كرد و در زبان اول قادر به انجامش نباشيد در نتيجه محدود شدن به يك زبان، جهان شما رو محدود خواهد كرد.)

 

And finally، ماموريت ما در مكالمه زبان آرموو

ما در آرموو با توجه به نياز مبرم زبان آموزان به ابزاري براي يادگيري زبان در بازده زماني كوتاه، تلاش داشته ايم با بهره از پيشرفته ترين ابزار كه همان گفتگو و مكالمه متقابل است اين نياز را مرتفع سازيم، اگرچه در نگاه اول ممكن است اين شيوه بسيار ساده به نظر آيد ولي براساس تحقيقات و مراحلي يادگيري زبان كه به تفضيل برايتان آورده ايم مهم ترين اصل يادگيري هر زباني درگير بودن و چالش يرانگيز بودن آن است به همين لحاظ اين شيوه كارآمدترين شيوه حال حاضر است .

آنچه ما در آرموو برايتان آرزومنديم در چند عبارت خلاصه مي‌‌كنيم:

  • اميدواريم خودتون رو بهتر بشناسيد
  • جهانتون رو محدود نكنيد
  • درك متفاوتي از جهانتون داشته باشيد
  • يادگيري رو فتح كنيد
  • روحي ثانوي بسازيد
  • به قلب بومي زبان‌ها نفود كنيد
  • ايده هاتون رو كامل كنيد
  • افكارتون رو شكل بديد
  • بنايي به شهر زبان اضافه كنيد
  • در آخر تا جايي كه ممكنه از زبان لذت ببريد

همه‌ي اينها با يادگيري زبان ممكنه. پس با عشق به يادگيري زبانتون ادامه بديد و از فوايدش بهره‌مند بشيد.

راه هاي ارتباط با مشاور گفتگوي آنلاين زبان آرموو عبارت است از:

 

 

منبع: https://www.armoo.co/conversation/

 

داستان قطع رابطه ي پويان مختاري با نيلي افشار

۴۱ بازديد

داستان قطع رابطه ي پويان مختاري با نيلي افشار

پويان مختاري، خواننده ي ايراني مقيم تركيه كه با سايت شرط بندي حضرات به ثروت و شهرت فراواني رسيده است، چندي پيش در چندين لايو اينستاگرام جدايي خود از همسرش نيلي افشار را اعلام كرد.

نيلي افشار، رقصنده اي كه پس از مهاجرت از ايران به طور گسترده اي در اينستاگرام طرفدار جذب كرده است در اين مورد گفته هايي نظير خيانت همسرش به او به دفعات متعدد داشته است.

اگرچه عده اي معتقدند اين جدايي ممكن است براي حاشيه سازي بيشتر، كه هر دوي اين شخصيتها با آن به خوبي آشنايي دارند باشد، به نظر مي رسد اين بار ماجرا كمي با دفعات گذشته تفاوت دارد و جدايي اين دو واقعي است.

نيلي افشار متولد سال 73 در كرج، قبل از مهاجرت به تركيه و كسب شهرت، به عنوان يك منشي در يك كلينيك زيبايي در ايران كار مي كرده است.

دوستان وي در ايران از او به عنوان شخصي بسيار پر انرژي، مهربان و دلسوز ياد مي كنند كه هميشه آماده ي كمك به دوستان خود بوده است.

پس از ازدواج آن ها در سال 98، نيلي اكثر وقت خود را به فيلم گرفتن و به اشتراك گذاشتن زندگي روزمره و لاكچري خود در اينستا، آپلود كليپ هاي رقص و آموزش هاي مختلف مربوط به رقص و همچنين تبليغات گسترده براي سايت حضرات، سايت شرط بندي همسرش مي گذراند.

وي پس از سفر سه نفره اي كه با همسرش و يك خانم ديگر داشتند، يك روز زودتر از آن دو برميگردد و در يك لايو اينستاگرام در حالي كه گريه مي كرده گفته كه پويان به او خيانت كرده است.

همچنين در روزهاي بعد اطلاعات تكميلي بيشتري روي اينستاگرام خود مي گذارد و مدعي مي شود كه پويان در گذشته نيز بارها به او خيانت كرده است.

اما پويان مختاري در طي يك لايو اينستاگرام اعلام مي كند كه ناراحتي پيش آمده ربطي به آن نفر سوم ندارد و دلايل شخصي بين او و همسرش باعث اين جدايي بوده است. او كه پس از راه اندازي سايت شرط بندي hazaratbet به طور مكرر تمايل به حاشيه سازي و جذب مخاطب بيشتر داشته است،

از ذكر كردن نام آن خانم كه در سفر همراهشان بوده طفره مي رود و علي رغم پرسيدن چندين و چند باره ي افراد مختلف در لايو اينستاگرام براي توضيح بيشتر در مورد آن شخص سوم، هر بار به گونه اي از اين موضوع سر باز مي زند.

هرچند نيلي افشار نيز تحت هيچ شرايطي اسمي از اين خانم نمي برد و مي گويد اگر اسمي از اين شخص برده شود او معروف مي شود كه نيلي اصلا مايل نيست اين اتفاق بيافتد، اما از صحبت هاي نيلي افشار مي توان برداشت كرد كه اين خانم يك بازيگر بوده است.

همچنين از مابين صحبت هاي پويان مختاري مي توان اين گونه برداشت كرد كه اين خانم دوست مشتركي براي پويان و نيلي بوده است.

نيلي افشار و پويان مختاري يك بار ديگر نيز به مدت چند هفته از هم جدا شده بودند، اما شدت صحبت هاي ضد يكديگر انجام شده تا اين حد نبود. آن ها پس از يك دوره ي كوتاه جدايي كه دليل دقيق آن نيز مشخص نيست، بعد از چند هفته در اينستاگرام اعلام كردند كه با هم آشتي كرده اند.

عده اي بر اين باورند كه كل اين جدايي چيزي جز حاشيه سازي در راستاي هدف اصلي اين دو، جذب كاربران بيشتر براي سايت شرط بندي حضرات نبوده است.

در نهايت نيلي افشار و پويان مختاري طي چندين استوري و لايو اينستاگرام به مدت چندين هفته و صحبت هاي متعدد با افراد ديگر در لايو در رابطه با اين موضوع از هم جدا شدند.

پويان مختاري چندين استوري مختلف با مضمون اينكه هر چه تلاش كرده نتوانسته نيلي را بسازد يا تغيير دهد و بهتر است ديگر ادامه ندهند زيرا با ادامه ي رابطه هر دوي آن ها فقط سوخت مي دهند و از نظر روحي و منطقي تمام شدن رابطه بهتر است، قائله ي جدايي را تمام كرد.

اما نيلي افشار كمي احساسي تر برخورد مي كند و در چندين استوري مختلف از حمايت چندين ساله اش از پويان مي گويد. طي اين استوري ها نيلي افشار ميگويد كه در سخت ترين روزها در كنار پويان بوده است و نميداند چه گناهي كرده كه اكنون بايد اين گونه با او رفتار شود.

وي اضافه مي كند كه پويان با او دشمني دارد و هر شب با حضور دخترهاي ديگر در كنار پويان تحقير مي شود تا پويان بتواند آن ها را شاد كند. همچنين از اين موضوع كه پويان به او گفته از مسافرت زودتر به خانه برگرد تا بتواند پيش دخترهاي ديگر شاد باشد گلايه مي كند و مي گويد كه از همه كس گذشته تا در كنار پويان باشد.

بسيار بعيد است كه داستان جدايي نيلي افشار و پويان مختاري مانند دفعات قبل فقط براي حاشيه سازي بوده باشد، اما در اين كه اين دو با همين ترفند روزها و هفته ها در اينستاگرام سر زبان ها افتاده بودند و اين مسئله باعث معروف تر شدن آن ها و در نتيجه سود بيشتر سايتشان شده است شكي نيست.

منبع : ترفندها

 

افزودني هاي صنعت بتن

۴۹ بازديد

افزودني هاي صنعت بتن

vkmj_e2.jpg

مواد شيميايي كه در فرآيند اختلاط بتن به آن افزوده شده و سبب ايجاد برخي تغييرات اساسي و مثبت در اين ماده مي شوند، افزودني هاي صنعت بتن نام دارند. اين مواد به اندازه پنج درصد وزن سيمان موجود در بتن به اين تركيب اضافه شده و داراي انواع مختلفي هستند. شتاب دهنده ها، فوق روان كننده ها، كند گير كننده ها، مواد افزودني كاهنده آب، مواد مضاف هوازا، افزونه ها و فيلرها همگي از جمله افزودني هاي بتن به شمار مي آيند. مواد افزودني از نمك ها، پليمرهاي قابل حل، كاني هاي غير قابل حل و ترسازها تشكيل مي شوند. از آن جايي كه مواد افزودني كارايي را بهبود بخشيده و سبب تسريع يا تعويق زمان گيرش و نيز افزايش مقاومت و كنترل آن مي شوند، تاثير به سزايي در افزايش كيفيت بتن توليد شده خواهند داشت. مواد افزودني مي توانند مقاومت بتن در برابر ترك خوردگي حرارتي، يخ زدگي، انبساط قليايي سنگدانه و محلول هاي اسيدي و سولفاتي را افزايش دهند. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي چند مورد از افزودني هاي صنعت توليد بتن بپردازيم.

ليگنو سولفونات كلسيم

ليگنو سولفونات ها در واقع پلي الكتروليت هاي آنيوني هستند كه محلول در آب بوده و محصول فرآوري سولفيت خمير چوب نرم محسوب مي شوند. از جمله موارد استفاده اين سورفاكتانت هاي آنيوني طبيعي صنايع سراميك، نفت و گاز، مواد شيميايي، ساخت و ساز و افزودني خوراك دام ها مي باشد. ليگنو سولفونات كلسيم به صورت پودر آمورف با رنگ قهوه اي مايل به زرد توليد مي شود و داراي خاصيت پراكندگي، اتصال دهندگي و امولسيون كنندگي است. در هنگام خريد لينگو سولفونات كلسيم بايد به كاربرد اين ماده توجه كنيد.؛ دوز مطلوب اين ماده بر اساس استفاده آن در سيمان بتني يا تخته هاي چوبي و ... متفاوت است. از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان گيرنده، پراكنده كننده، مايع ساز يا سورفكتانت در صنايع مختلف استفاده مي شود. يكي از اصلي ترين كاربردهاي اين ماده استفاده از آن به عنوان پلاستيسيسترها در ساخت بتن است كه موجب مي شود بتن قوي تر شده و با آب كم تري توليد شود. همچنين از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان سركوب‌كننده گرد و غبار، مواد شيميايي به كار رفته در كشاورزي، لجن حفاري چاه هاي نفتي و توليد گچ تخته استفاده مي شود. اين ماده در آفت‌كش ها، رنگ ها، كربن فعال و ديگر مواد جامد و غير محلول نيز به كار رفته و سبب پخش شدن اين محصولات مي شود.

پلي نفتالين سولفونات

اين ماده نوعي پخش كننده سورفكتانت آنيوني است كه خورنده، ضد يخ، كاهش دهنده آب، مقاومت اوليه، جذب هوا و ... بوده و سبب كاهش نقطه انجماد مي شود؛ بنابراين از يخ زدگي بتن جلوگيري كرده و در پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در فصل سرما بسيار مناسب است. اين ماده فوق روان كننده در تهيه بتن سيال مورد استفاده قرار گرفته و در پل ها، سدها، بزرگراه ها، تونل ها و پروژه هاي ساختماني به كار مي رود. مهم ترين كاربرد اين ماده، استفاده در تهيه ملات خشك و افزايش مقاومت و سياليت بتن مي باشد. از ديگر كاربردهاي پلي نفتالين سولفونات در صنعت ساختمان مي توان به استفاده به عنوان ماده اوليه در افزودني هايي چون شتاب دهنده مركب ، ضد يخ و عقب انداز اشاره كرد. اين ماده مزيت هاي زيادي دارد؛ از جمله اين كه با كاهش 25 درصدي آب، به بهبود كارايي بتن كمك كرده و عمليات ساخت و ساز را آسان تر مي كند. همچنين مقاومت بتن را افزايش داده و سازگاري خوبي با ساير مواد تشكيل دهنده دارد. غير سمي بودن، تحريك كننده و راديواكتيو، غير قابل اشتعال و انفجار و ايمني بالا از ديگر مزايا و ويژگي هاي اين ماده است كه موجب افزايش ميزان فروش پلي نفتالين سولفونات شده است.

بنزوات سديم

يكي از مواد نگهدارنده پر كاربرد به ويژه در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، بنزوات سديم نام دارد. اين ماده در حقيقت نمك اسيد بنزوئيك بوده و به طور طبيعي در چاي‌ ها و برخي از ميوه ها (مانند زغال اخته، آلو و سيب) و سبزيجات وجود دارد. بنزوات سديم كه به صورت پودر كريستالي سفيد رنگ توليد مي شود، از رشد باكتري ها جلوگيري كرده و مدت زمان نگهداري مواد را افزايش مي دهد. از اين ماده نگهدارنده در لوازم آرايشي، شيريني هاي ميوه اي، انواع نوشيدني هاي اسيدي، انواع مربا، سالادهاي بسته بندي و غذاهاي اسيدي استفاده مي شود. از ديگر كاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده در برخي داروها مانند شربت سرفه و برخي قرص ها اشاره كرد. اين ماده همچنين در نوشابه ها جهت افزودن طعم به نوشيدني  ها و تغيير اسيديته آن ها به كار مي رود. بر خلاف باور عمومي و اطلاعاتي كه به اشتباه منتشر شده اند، اين ماده سمي و مضر نبوده و هيچ آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي كند. شما مي توانيد براي خريد بنزوات سديم به سايت شركت بازرگاني پيشگامان شيمي مراجعه نماييد.

 

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

۴۴ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

۴۵ بازديد

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

 

اكثر شركت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي كنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شركت است و آنها كاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است كه ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شركت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا كنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع كنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد كه دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شركت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي كنيد؟

بدون يك برنامه روشن و درك چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينكه آشغالداني پشت ساختمان شما يك چشم انداز يا يك مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه كسي است؟ محصولي را كه خودتان مي پسنديد انتخاب نكنيد چيزي را انتخاب كنيد كه مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل كنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي كه داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي كه از شما خريد نكرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يك PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شركت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند كه بايد بر روي آنها تجديد نظر كنند. مشتريان احتمالا قبلا يكبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممكن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمركز FOCUS:

به هر كسي كه با شما ملاقات مي كنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي كه از غرفه شما بازديد مي كنيد منجر به كاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل كنيد كه شما اطلاعات تماس هر شخصي را كه از شما هديه دريافت مي كند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم كنيد. اما اگر تلاش مي كنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب كنيد:

چيزي راانتخاب كنيد كه مخاطبان شما تا زماني كه ممكن باشد از آن هديه استفاده كنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يك تحقيق نشان مي دهد كه استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شكست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR كد و شعار باشد.

 

مسائل كيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترك مي كنند.

عرضه هداياي ارزان و بي كيفيت بدتراز اين است كه چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به كيفيت هم مرتبط است.

هر مدركي كه از فروشنده دريافت مي كنيد را بررسي كنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرك را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و اختراع وسايل الكترونيكي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين كالاهاي الكترونيكي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يكي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح كردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تكنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراك گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يك وسيله پر كاربرد مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي كسب و كار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري كريستالي

• فلش مموري كارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودكار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاكچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانك :

خريد پاور بانك ارزان كه بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يكي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شركت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانك نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا كرده است. حك آرم شركت شما بر روي پاور بانك به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين كه داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شركت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيكر بلوتوث :

اسپيكر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اكتيو و پسيو، ميكروفن هاي فوق العاده، اسپيكرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيكرها مي باشد. كافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي كنيد تا برترين اسپيكر كامل قرن را در دستان خود حس كنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

۴۶ بازديد

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

m3x1_c1.jpg

پروژه 6040 حرف آخر ،‌ اكثر شما دانش آموزان وقتي به تايم كنكور نزديك تر مي شويد به دنبال منابع جمع بندي گشته يا بعضي از شما اصلا خوب درس هايتان را نخوانده و از الان مي خواهيد دروس خود را مطالعه كرده و در كنكور نتيجه قابل قبولي را كسب كنيد. براي بعضي از شماها شايد اين غير قابل باور باشد كه آيا مي توانيم به نتيجه قابل قبولي دست پيدا كنيم؟ يا اصلا مي رسيم تا درس هارا از اول مطالعه كنيم؟ اگر دوست داريد بدانيد كه مي شود اين كار را كرد يا نه با ما همراه باشيد.

پيشنهاد موسسه حرف آخر چيست؟

موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان پروژه 6040 را پيشنهاد مي كند.در سال هاي 97 و 98 اكثر دانش آموزان با استفاده از اين پروژه به نتيجه دلخواه خود دست پيدا كرده اند. براي همين موضوع هر ساله موسسه حرف آخر كه حرف اول و آخر را در كنكور سراسري ميزند با ارائه اين پروژه كمك شاياني به دانش آموزان مي كند. پروژه 6040 از دو قسمت آموزش و آزمون تشكيل شده كه مفصل در مورد اين پروژه توضيح خواهيم داد. اما شما دانش آموزي كه فكر مي كني انگيزه و توانايي بالايي براي رسيده به هدف و برنامه آينده خودت رو داري و فكر مي كني كه اگر از الان با خواندن درست طبق برنامه و منابع آموزشي قوي مي توني به اهدافت برسي پس اين پروژه رو از دست نده و با ثبت نام تو اين طرح با همه مشكلات خداحافظي كن!!!!

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه  6040 حرف آخر يك برنامه مطالعاتي براي شما دانش آموزاني است كه مي خواهيد در 100 روز تمامي مباحث كنكور را جمع كرده و با زدن تست هاي زياد مشكلات خود را برطرف كنيد. پروژه 6040 از دو قسمت تشكيل شده است. قسمت اول كه همان بحث آموزش شما دانش آموزان مي باشد يا همان قسمت 60، شما دانش آموزان در 60 روز با تقريبا 6 ساعت مطالعه در روز مي توانيد 100 درصد مطالب را توسط اساتيد حرف آخر آموزش ديده و گنجايش و ظرفيت آموزش خود را براي رقابت با دانش آموزان بالاتر ببريد.همين طور در قسمت محك يا 40 شما با دادن 20 آزمون جامع خود را براي كنكور آماده كرده تا استرس و دغدغه كنكور را نداشته باشيد.

بررسي موشكافانه پروژه 6040 موسسه حرف آخر

با وجود اينكه اكثر دانش آموزان با تلاش خود و ساعت ها مطالعه در صدد رسيدن به اهداف خود هستند اما به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ دليل اصلي آن مطالعه اشتباه و نداشتن مرور و آزمون هاي شبيه ساز كنكور در حد استاندارد است. اما موسسه حرف آخر با هدف ارائه صحيح تدريس و جمع بندي و همين طور آزمون هاي استاندارد شبيه ساز كنكور اين مشكلات را از دوش دانش آموزان برداشته است. فقط كافي است اراده كنيد تا به بهترين هاي كنكور دست پيدا كنيد.

پروژه 60

همان طور كه از اسم اين قسمت پروژه مشخص است مدرسين موسسه حرف آخر در 60 روز شما را با برنامه منسجم و آموزشي حرفه اي به درصد 70 مي رسانند. در اين دوره 60 روزه شما با مطالعه 100 ساعت از دروس عمومي و 200 ساعت از دروس اختصاصي در مجموع با 300 ساعت خواندن دروس كل اين مجموعه را به اتمام مي رسانيد. حال مشكل اساسي آنجاست كه آيا همه دانش آموزان مي توانند از اين پكيج استفاده كنند؟ بله ما دو دسته دانش آموز داريم. يك دسته از دانش آموزان تمامي دروس را يك بار خوانده و نياز به جمع بندي نهايي دارند. يك دسته ديگر كه درس را مرتب و با برنامه مناسب نخوانده و الان نمي دانند چيكار كنند. كه ما براي هر دو دسته اين پكيج را تهيه كرده ايم.

پروژه 40

بعد از اتمام پروژه 60 نوبت به پروژه 40 مي رسد. ما در اين پروژه با 20 آزمون جامع شبيه ساز كنكور شما را براي كنكور سراسري آماده مي كنيم. شما بصورت يك روز درميان با يك آزمون خود را محك زده و در روز بعد با تحليل اين آزمون نقاط ضعف خود را بررسي كرده و مشكلات خود را برطرف مي كنيد. حال اينجا نقطه قوت موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات مشخص مي شود. شما براي تحليل آزمون به جاي استفاده از پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده مي كنيد. يعني تك تك سوالات 20 آزمون براي شما توسط اساتيد حل و ضبط شده و در قالب پاسخ نما ارسال مي شود.

ويژگي هاي پروژه 6040

  • آموزش 100 درصدي مطالب با اساتيد حرفه اي كشور
  • مناسب براي همه ي دانش آموزان كشور
  • تدريسي جامع براي رسيدن به 70 درصد كنكور در پروژه 60
  • 20 آزمون شبيه ساز كنكور در پروژه 40
  • آزمون هاي دفترچه اي مطابق كنكور
  • سوالات تاليفي و استاندارد كنكور براي شما دانش آموزان
  • استفاده از پاسخ نما به جاي پاسخ نامه
  • رسيدن به آمادگي صد درصد بعد از اتمام پروژه 6040

دلايل بازدهي پروژه 6040 حرف آخر از نظر دانش آموزان

1- شما دانش آموزان عزيز از روزي كه اين پروژه را شروع مي كنيد هر روز در حال پيشرفت هستيد. به جاي اينكه بنشينيد و از روي كتاب درسي مطالعه كنيد و از فرط خستگي درس را كنار بگذاريد با استفاده از تدريس هاي محشر اساتيد حرف آخر كه با استفاده از انيميشن و پويا نمايي دروس را تدريس مي كنند و با استفاده از الگوهاي جذاب ساعت تدريس خود را به حداقل مي رسانند شما دوست نداريد از پاي تدريس بلند شده و حتي نمي دانيد چطور ساعات شما در حال گذر بوده است.

2- يكي از عوامل بسيار مهم در موفقيت يك دانش آموز استفاده از برنامه ريزي صحيح هنگام مطالعه خود مي باشد. مرور مطالب و برنامه درستي كه اطلاعات درسي را وارد حافظه بلند مدت شما بكند. موسسه حرف آخر با برنامه حرفه اي كه در پروژه 6040 به شما دانش آموزان مي دهد راه و روش مطالعه و همين طور مسير موفقيت را براي شما روشن و هموار مي سازد.

3- يكي ديگر از نقاط قوت پروژه 6040 حرف آخر برنامه قطاري اين پروژه مي باشد. شما با برنامه اين پروژه مي توانيد از سر در گمي مطالب در آمده و بدانيد كه در آينده چه درس هايي را مطالعه كرده و در چند روز تمامي مطالب را به اتمام مي رسانيد.

4- شما با استفاده از اين پكيج و تدريس هاي فوق العاده اساتيد حرف آخر و همين طور برنامه ريزي فوق العاده مي توانيد خود را براي رسيدن به رتبه هاي تك رقمي و دو رقمي كنكور آماده نماييد.

رتبه هاي پروژه 6040 سال هاي گذشته موسسه حرف آخر

نگاهي به رتبه هاي سال هاي گذشته موسسه حرف آخر كه با استفاده از پروژه 6040 به اين جايگاه رسيدن مي اندازيم.

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 كنكور رياضي
  • فردين شقاقي رتبه 9 كنكور انساني
  • عليرضا مرداني رتبه 10 كنكور تجربي
  • هانا ياري رتبه 12 كنكور تجربي(رتبه سال گذشته 1000)
  • خشايار نجفي رتبه 13 كنكور تجربي
  • روژين ياري رتبه 18 كنكور تجربي(رتبه سال گذشته 2000)
  • محمد پادويي رتبه 18 كنكور تجربي
  • جعفر قرايي رتبه 27 كنكور تجربي

رتبه هاي خاص پروژه 6040

  • زهرا سلطاني رتبه 275 كنكور تجربي(سال قبل 27000)
  • فائزه كيان فر رتبه 304 كنكور تجربي(بعد از 4 سال كنكور بدون حرف آخر)
  • محمد خادمي رتبه 427 كنكور تجربي(پس از سال ها دوري از درس)

و ديگر دوستان عزيزمون كه نتونستيم اسم عزيزشون رو اينجا اضافه كنيم.

براي استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ميتوانيد با مشاورين مجموعه ارتباط داشته تا تصميم درستي را در مورد آينده خود داشته باشيد. ما منتظر شما هستيم 09129573833

منبع : حرف آخر

برگرفته از مقاله پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان